Nowa odsłona Biedronka Simulator zadebiutowała na Robloxie

Już 1 października na platformie Roblox zadebiutuje nowa edycja Biedronka Simulator – Gang Biedroniaków.

To wyjątkowy rok dla marki Biedronka, która świętuje 30-lecie działalności. Z tej okazji gra jeszcze mocniej przeniesie nas w świat Biedronki. Tegoroczna odsłona zawiera aż 19 postaci – bohaterów inspirowanych naszymi produktami (m.in. Burger Bogdan, Pizza Paola czy Sushi Sara), a także urządzeniami nieodłącznymi podczas zakupów (takimi jak Kasa Kasia, Skaner Sylwek czy Paragon Piotrek). Dodatkowo gracze spotkają trzy unikalne maskotki symbolizujące sklepy z różnych okresów 30-letniej historii firmy. Nowa edycja gwarantuje jeszcze więcej świetnej zabawy, angażujących zadań i pełne zanurzenie w świat bohaterów Biedronki – mówi Julia Borowska, menedżer ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych.

Biedronka nie zwalnia tempa w świecie gamingu. Uruchomiony w październiku ubiegłego roku „Biedronka Simulator” na Robloxie – stworzony we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) – osiągnął już ponad 2,1 miliona zagrań i zgromadził 45 tysięcy członków w grupie Biedronka Polska. To czyni go największą i najszybciej rosnącą społecznością marki w Robloxie w Polsce, a także jednym z najwyżej ocenianych brandowych światów globalnie (średnia ocena: 96%).

Sukces organiczny – świat, który żyje ponad rok

Pierwsza odsłona projektu towarzyszyła zeszłorocznej kampanii Gangu Produkciaków i już w ciągu pierwszego miesiąca osiągnęła wynik 1,3 mln rozgrywek. Co wyjątkowe, świat w Robloxie nie tylko utrzymał popularność po zakończeniu promocji, ale rozwijał się dalej, przekraczając ostatnio barierę 2,1 milionów zagrań. To dowód na to, że marka potrafi stworzyć doświadczenie, które angażuje i bawi użytkowników także poza okresem kampanii.

Lider wśród światów marek

Na tle innych światów brandowych na Robloxie Biedronka Simulator wyróżnia się trzema kluczowymi aspektami:

  • największa społeczność – ponad 45 tys. osób na grupie, (+3 tys. od momentu zakończenia kampanii!)
  • najwyższa ocena – 96% pozytywnych opinii od graczy,
  • najszybszy wzrost – od startu stale przyciąga nowych graczy i utrzymuje organiczne zainteresowanie.

W szczytowym momencie gra znalazła się wśród 1000 najpopularniejszych gier na Robloxie – a przypomnijmy, że w platformie funkcjonuje nawet 40 milionów tytułów.

Czego można doświadczyć w Biedronka Simulator?

Gracze wcielają się w rolę klientów lub pracowników sklepu – mogą dostarczać świeże produkty z magazynu, obsługiwać kasy, wypiekać pieczywo, dbać o porządek, pomagać klientom czy wykładać towar na półki. Dzięki temu rozgrywka uczy współpracy i symuluje codzienną działalność sklepu w angażujący, zabawowy sposób.

Dzięki prostej i wciągającej mechanice rozgrywki, a także efektywnej zeszłorocznej kampanii udało nam się stworzyć społeczność, która sama chętnie wraca do naszego świata (ponad 800 000 zagrań wygenerowanych w okresie braku promocji gry!). To ogromny sukces, bo gracze przecież za każdym razem mogą wybrać jedno z około 40 mln Robloxowych doświadczeń zamiast świata marki – mówi Karolina Sławecka, head of strategy & sales, Gameset.

Za koncepcję, strategię i realizację odpowiada Gameset (Grupa Lifetube).