Nowa marka PRM wystartowała z pierwszą kampanią „PRIME CHOICE”

fot. mat. prasowe

PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej sławy kontratenor i rosnąca ikona dobrego stylu, Jakub Józef Orliński.

PRM.com z dumą ogłasza swoją najnowszą kampanię „PRIME CHOICE” z udziałem Jakuba Józefa Orlińskiego – polskiego artysty wielu talentów, któremu moda nie jest obca.
Znany i ceniony śpiewak operowy odnosił także sukcesy taneczne jako b-boy oraz niejednokrotnie mogliśmy oglądać go w roli modela czy akrobaty. Nie jest więc zaskoczeniem, że jednego dnia widzimy go w garniturze, a innym razem w popularnych sneakersach. Znakomicie łączy nowoczesność z pełnym oddania śpiewaniem muzyki baroku Vivaldiego
i Haendla. Marka PRM ceni sobie wszechstronność i indywidualizm, dlatego to właśnie Jakub Józef Orliński został gwiazdą najnowszej kampanii. Jego aparycja doskonale odzwierciedla filozofię marki, łącząc świat high-fashion z modą uliczną.

Kampania jest metaforą spełniania swoich pragnień i realizacji najskrytszych marzeń– bez wyrzeczeń – bo twój PRIME CHOICE, to wybór, którego pragniesz najbardziej! W wideo promującym kampanię stawia czoła różnym pokusom luksusu – od zabytkowych samochodów, po atrakcyjnych gości i rozrywkę. Jednak finalnie zdobywa to, co kocha najbardziej.

Kampania będzie emitowana na ośmiu rynkach CEE: w Polsce, Czechach, Ukrainie, Rumunii, Grecji, Chorwacji, Bułgarii i we Włoszech. Reżyserem filmu jest Daniel Jaroszek, za produkcję odpowiada Papaya Films. Saatchi & Saatchi współpracuje z Answear w wyniku wygranego we wrześniu 2023 roku przetargu.

Ekskluzywny klub bez granic – modowa awangarda i zabawa formą

PRM to eklektyzm, modowa awangarda i sztuka życia. To koncept, w którym mieszają się luksus ze stylem ulicznym, a kultura popularna splata się z tą niszową. Marka gromadzi w jednym miejscu tych, którzy lubią bawić się trendami, patrząc na modę, jak na niekończące się pole możliwości i doświadczeń, które dopełniają ich codzienność. To ekskluzywny klub dla hedonistów wrażliwych na piękno, ceniących to, co „tu i teraz”, lubiących eksperymentować
z formą i spełniać własne zachcianki. Są obywatelami świata pełnymi kreatywności i wysokiego poczucia estetyki, którą zawsze stawiają na pierwszym miejscu.

Postawiliśmy na autorską formułę marki PRM, w której najwyższej klasy moda miesza się z kulturą wyrażoną poprzez design, sztukę i muzykę – wierzymy, że unikalne doświadczenia nie mogą bez niej funkcjonować. Zaproszenie Jakuba Józefa Orlińskiego, jako ambasadora naszej pierwszej kampanii, było oczywistym wyborem, gdyż Jakub w naturalny sposób przeplata dwa ważne dla nas światy – kulturę z „najwyższego C” oraz codzienne życie miasta – oba połączone pasją do życia w pełni – mówi Kamil Bajołek, dyrektor marki PRM.

Dostępna na 12 rynkach, marka PRM powstała dla świadomych koneserów życia oraz entuzjastów mody i kultury. Łącząc luksus ze street fashion, oferuje wyselekcjonowane światowe marki, kolekcje limitowane, specjalne dropy snekearsów, a także obiekty kolekcjonerskie. Inspiruje do otwierania się na nowe, do bezkompromisowego wyrażania siebie i życia na własnych zasadach, niosąc wartość nie tylko materialną, ale i społeczną. W ten sposób tworzy się kultura z duszą modowej awangardy łącząca to, co popularne z tym undergroundowym.

Marki dostępne w PRM to między innymi: Maison Margiela, Rick Owens, Kenzo, A Bathing Ape, Human Made, Filling Pieces, Fiorucci, Carhartt, Common Projects, Maison Mihara Yasuhiro, adidas Originals, New Balance czy, po raz pierwszy w regionie, Sporty&Rich.

PRM powstał po wykupieniu Sneakerstudio przez Answear.com. To połączenie wieloletniego doświadczenia w handlu detalicznym przejętej firmy z zapleczem i niezawodnością Answear jest dobrą zapowiedzią nowego konceptu na rynku modowym.

Nowy PRM Concept Store w FABRYCE NORBLINA

Czym byłby klub bez swojej przestrzeni, w którym można się spotkać? Już 19 kwietnia 2024 roku w FABRYCE NORBLINA, w Pasażu Wernera na poziomie 0, zostanie otwarty pierwszy PRM Concept Store o powierzchni blisko 600 m2 wypełnionych sztuką, designem i kulturą, w tym muzyką, która zajmuje w PRM wyjątkowe miejsce – dedykowaną strefę winylową.

FABRYKA NORBLINA, niegdyś zaniedbana perła architektury postindustrialnej, obecnie najbardziej tętniąca życiem przestrzeń miasta. Nowy Concept Store marki PRM powstał właśnie tutaj, ze względu na panującą atmosferę oraz wartości spójne z jej filozofią. Fabryka oferuje wiele doświadczeń – od barów i restauracji, przez wydarzenia kulturalne, również w butiku PRM.