NOTUS Finanse S.A. wkracza na rynek z nową aplikacją – NoTu. To narzędzie stworzone z myślą o wszystkich, którzy szukają nieruchomości na sprzedaż lub wynajem. Aplikacja jest na razie dostępna na terenie Warszawy i okolic, ale planowany jest jej dalszy rozwój.
Co wyróżnia NoTu? Kluczowe funkcje zaprojektowane z myślą o użytkowniku:
- Błyskawiczne powiadomienia push: Nie trać czasu! Dowiaduj się jako pierwszy o nowych ofertach spełniających Twoje kryteria.
- Monitorowanie 360°: Jedna aplikacja, kilkanaście portali. NoTu gromadzi oferty z największych platform w jednym miejscu.
- Zaawansowane filtrowanie i personalizacja: Dopasuj wyniki do swoich potrzeb, dodawaj ulubione oferty i zarządzaj nimi z łatwością.
- Wsparcie w finansowaniu: Bez wychodzenia z aplikacji sprawdź opcje kredytowe, które pomogą Ci sfinansować zakup wymarzonej nieruchomości: kalkulator zdolności kredytowej i porównywarkę kredytów hipotecznych.
- Tysiące ofert w zasięgu ręki: Wynajem, sprzedaż, mieszkania, domy – wszystko, czego szukasz, znajdziesz w NoTu.
– Jesteśmy dumni z naszej nowej aplikacji NoTu, która nie tylko ułatwia poszukiwanie wymarzonej nieruchomości, ale również wspiera rozwój rynku nieruchomościowego w Polsce. Dzięki niej promujemy także najlepsze serwisy nieruchomościowe, umożliwiając użytkownikom szybki dostęp do najnowszych ofert. NoTu to jednak nie tylko narzędzie do wyszukiwania ogłoszeń – jako NOTUS Finanse od lat pomagamy naszym klientom w finansowaniu zakupu nieruchomości. Dzięki tej aplikacji łączymy naszą ekspercką wiedzę z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, aby ułatwić klientom realizację ich marzeń o własnym domu.Wierzymy, że aplikacja NoTu da Polakom zupełnie nowe opcje szybkiego dotarcia do ofert mieszkań, domów i działek znajdujących się na portalach internetowych dzięki czemu oszczędzą czas i energię – mówi Adrian Jarosz, prezes zarządu NOTUS Finanse S.A.
Zespół kreatywny, który tworzy sukces
Za strategię kampanii odpowiada Grupa Keino, a dyrektorem kreatywnym projektu jest.
– Naszym celem było nie tylko oddanie innowacyjności NoTu, ale również pokazanie, jak aplikacja odpowiada na potrzeby współczesnego konsumenta. W kampanii koncentrujemy się na korzyściach, które zmieniają podejście do poszukiwań nieruchomości – podkreśla Adam Zdeb.
Kampania obejmuje dynamiczne spoty radiowe oraz działania digitalowe, które przygotował dom mediowy Mido, z kolei za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Joho.
NoTu – zmień sposób, w jaki szukasz nieruchomości!
Dzięki NoTu codzienne przeszukiwanie dziesiątek stron to przeszłość. Aplikacja gromadzi oferty z 11 portali nieruchomościowych w jednym miejscu, oszczędzając Twój czas i energię. Już teraz dostępna w Warszawie i okolicach, aplikacja wkrótce rozszerzy swoją dostępność na kolejne miasta.
Wejdź w świat NoTu i zobacz, jak proste może być znalezienie wymarzonego miejsca do życia. Pobierz aplikację już dziś i przekonaj się, jak technologia zmienia przyszłość rynku nieruchomości!
Aplikacja NoTu jest już dostępna w sklepach AppStore i Google Play.