Sieć sklepów Kaufland ponownie zabiera swoich klientów w sentymentalną podróż w czasie. Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii „Nostalgia”, marka rozpoczyna drugą edycję letniej akcji pod hasłem „Nostalgiczna podróż”. Tym razem specjalny bus, stylizowany na lata 90. i 2000., odwiedzi aż sześć miast w całej Polsce, oferując mieszkańcom dawkę beztroskiej rozrywki i niezapomnianych wspomnień.
Kaufland kontynuuje sprawdzony format angażowania lokalnych społeczności poprzez serię plenerowych eventów. Akcja rozpocznie się pod koniec lipca w Żywcu, a następnie nostalgiczny bus zawita do Płocka, Iławy, Malborka, Rumi oraz Wejherowa, gdzie na koniec sierpnia zakończy swoją letnią trasę.
W każdym z miast na uczestników czekać będzie specjalna strefa eventowa, w całości osadzona w klimacie przełomu wieków. Wśród przygotowanych atrakcji znajdą się między innymi retro gry i zabawy, które pamięta każde pokolenie, kultowe silent disco, a także wieczorne kino na leżakach. Centralnym punktem będzie kiosk Kauflandu, zaopatrzony w produkty i smaki, które wielu osobom kojarzą się z latami dzieciństwa i młodości.
Kampania „Nostalgiczna podróż” jest drugą odsłoną letniej platformy komunikacyjnej, którą w 2024 roku proaktywnie zaproponowała agencja Altavia Kamikaze + K2. Ubiegłoroczny sukces akcji potwierdził, że nostalgia jest uniwersalnym i potężnym insightem, który skutecznie łączy pokolenia i buduje pozytywną relację z marką. Za tegoroczną koncepcję strategiczno-kreatywną odpowiada agencja Altavia Kamikaze + K2, a za produkcję eventów agencja Fabryka Idei.
– Po ogromnym sukcesie zeszłorocznej 'Nostalgii’ wiedzieliśmy, że mamy w rękach niezwykle nośny i autentyczny format. W tym roku idziemy o krok dalej, zabierając konsumentów w dosłowną 'Nostalgiczną podróż’. Rozszerzamy też ramy czasowe o lata 2000, które dla młodszego pokolenia millenialsów i starszych przedstawicieli Generacji Z są równie silnym źródłem wspomnień – mówi Małgorzata Michalska, account director w Altavia Kamikaze + K2. – Wierzymy, że w dzisiejszym, zdigitalizowanym świecie bezpośrednie spotkania i wspólne przeżywanie pozytywnych emocji to najskuteczniejszy sposób na 'gruntowanie marki’. Ta kampania pozwala Kauflandowi nie tylko mówić do swoich klientów, ale przede wszystkim być z nimi, co buduje bezcenną lojalność – dodaje.