Do zespołu Altavia Kamikaze + K2 dołącza Nikodem Sarna, który ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej. Obejmuje w agencji stanowisko head of martech & CX.
Rolą Nikodema Sarny na tym stanowisku będzie rozwój biznesu Altavia Kamikaze + K2 w obszarze MarTech & CX, w tym pozyskiwanie klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą oraz kształtowanie oferty agencji.
– Widzimy rosnące zapotrzebowanie na zaawansowane rozwiązania MarTech wśród naszych klientów, zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Organizacje coraz częściej poszukują technologii, które wspierają je w optymalizacji działań marketingowych, jak również ekspertów, którzy pomogą im czerpać z nich korzyści. Dlatego z entuzjazmem witamy Nikodema w naszym zespole, wierząc, że jego wieloletnie doświadczenie w branży oraz umiejętność łączenia marketingu, technologii i analityki przyniesie naszej agencji i klientom wymierne korzyści – mówi Maja Biniewicz, partner, technology and development w agencji Altavia Kamikaze + K2.
Nikodem Sarna pracuje w branży marketingowej od kilkunastu lat. Wcześniejsze doświadczenie obejmuje pracę m.in. w Proxi.cloud na stanowisku marketing & product manager, w Matterkind (IPG Mediabrands) na stanowisku marketplace associate director EMEA, YOC na stanowisku platform growth manager, WayToGrow na stanowisku head of international business development, Smart AdServer na stanowisku business development manager CEE, w Starcom MediaVest Group na stanowisku programmatic specialist, jak również w Netsprint na stanowisku campaign manager. Jest również adiunktem na Akademii Leona Koźmińskiego.
Nikodem Sarna ma magisterium Uniwersytetu Warszawskiego oraz magisterium na kierunku Zarządzanie na warszawskiej SGH, obronił również doktorat z nauk o zarządzaniu i jakości na Uniwersytecie Łódzkim.
– Technologie marketingowe, analityka i CX są bliskie mojemu sercu od dawien dawna, dlatego też z ogromną radością i wdzięcznością dołączam do zespołu odpowiedzialnego za ten obszar w Altavia Kamikaze + K2. W moim przekonaniu mamy wszelkie podstawy do tego, by nadal osiągać sukcesy na rynku lokalnym i z rozmachem rozwijać biznes międzynarodowy – dodaje Nikodem Sarna.