Po roku współpracy z agencją Altavia Kamikaze + K2 marka Nice To Fit You zdecydowała się na jej przedłużenie, z jednoczesnym poszerzeniem zakresu prac o działania w serwisach Meta (Facebook, Instagram).
Nice To Fit You (NTFY) dołączyło do grona klientów Altavia Kamikaze + K2 w marcu ub.r. Agencja była przez pierwszy rok współpracy odpowiedzialna za stworzenie i prowadzenie kanału Nice To Fit You na TikToku. W zakres prac wchodzą m.in. produkcja i postprodukcja kontentu wideo, obsługa kanału, moderacja i odpowiadanie na pytania obserwujących – w 2024 r. główny nacisk działań położony był na budowanie świadomości marki, budowanie jej społeczności na TikToku i poszerzanie kanałów dotarcia oraz interakcji z potencjalnymi klientami.
Obecnie współpraca ulega rozszerzeniu o działania na Facebooku i Instagramie (całościowe tworzenie kontentu z ukierunkowaniem na kreatywne publikacje), agencja zajmie się również wypracowaniem nowej strategii komunikacji marki NTFY w social mediach w oparciu o przeprowadzony przez nią w I kwartale br. audyt i research dotyczący kategorii „food catering”, jak również obsługą budżetu mediowego wspierającego działania na TikToku.
Całość działań pozostaje w rękach dedykowanego zespołu klienckiego, na czele z Małgorzatą Michalską, account director.
– Efekty naszej codziennej pracy zbudowały zaufanie Klienta i obustronnie satysfakcjonującą relację biznesową, która zaskutkowała rozszerzeniem zakresu współpracy – mówi Małgorzata Michalska.