NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Kultowa marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. Na kawoszy czeka dobrze znany smak zamknięty w odświeżonym, nowoczesnym opakowaniu.
Metamorfoza jednej z najchętniej wybieranych kaw na świecie obejmuje wyraźne zmiany w identyfikacji wizualnej produktów NESCAFÉ Classic, NESCAFÉ Crema i NESCAFÉ 3in1. Należą do nich m.in. nowe kolory, odświeżony sposób użycia logo oraz nowoczesne, przejrzyste etykiety opakowań, które odpowiadają na aktualne trendy i wyróżniają się na półkach sklepowych. Konsumenci mogą znaleźć na nich również informacje o inicjatywach, które NESCAFÉ podejmuje na rzecz zrównoważonego rozwoju. Liczne działania marki dotyczące środowiska są realizowane pod hasłem MAKE YOUR WORLD.
NESCAFÉ już od ponad 80 lat udoskonala swoją ofertę. Po 1938 roku, w którym powstała jako pierwsza kawa rozpuszczalna na świecie, trafiła do sprzedaży w kilkudziesięciu krajach. Na przestrzeni lat marka wprowadziła do portfolio wiele kategorii produktowych, a także rozszerzyła ofertę o ekspresy do kawy. Najnowsza zmiana identyfikacji wizualnej to kolejna odpowiedź marki na aktualne trendy i potrzeby konsumentów.
– Nowy wizerunek marki NESCAFÉ to po pierwsze odświeżona identyfikacja wizualna, która jest zdecydowanie bardziej minimalistyczna. Pojawiają się wyraźne elementy graficzne i logo przedstawione w przejrzysty, nowoczesny sposób. Dodatkowo, wszystko zostało utrzymane w unikatowych, nawiązujących do marki kolorach, dzięki czemu konsument bez problemu rozpozna swój ulubiony produkt. Oprócz tego, na opakowaniach jeszcze bardziej zaakcentowaliśmy nasze zaangażowanie w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, którym towarzyszy hasło MAKE YOUR WORLD – mówi Aneta Okunowska-Stępień, CEE marketing lead PSC & RTD, Nestlé Polska.
NESCAFÉ to kawa w 100% pozyskiwana odpowiedzialnie. Marka podejmuje szereg działań, których celem jest doprowadzenie upraw kawy do stanu większego zrównoważenia. W ramach NESCAFÉ Plan 2030 wspiera plantatorów kawy w przejściu na regeneratywne praktyki rolnicze, zapewniając im liczne szkolenia, pomoc techniczną i sadzonki kawy wysokoplennej. Ponadto są realizowane liczne inicjatywy mające na celu redukcję emisji gazów cieplarnianych z uprawy kawy, poprawę dochodów plantatorów i tworzenie lepszych warunków społecznych.
Nowe etykiety opakowań NESCAFÉ, które przedstawiają odświeżoną identyfikację wizualną marki oraz nawiązują do działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, można już zobaczyć w sklepach – zarówno stacjonarnych, jak również online. Dodatkowo, konsumenci będą mogli poznać nowy wizerunek kaw NESCAFÉ Classic i NESCAFÉ Crema dzięki kampanii TV, obecności marki w miejskiej przestrzeni publicznej oraz licznym działaniom w mediach.