NEPI Rockcastle zdobywa cztery nagrody w międzynarodowym konkursie SOLAL Awards

Cztery projekty NEPI Rockcastle zostały uhonorowane prestiżowymi nagrodami w ramach międzynarodowego konkursu SOLAL Awards wyróżniającego najbardziej kreatywne i wpływowe kampanie marketingowe w branży retail w Europie. Dwa srebra i dwa brązy przyznano kampaniom realizowanym w Polsce i w Rumunii. Srebrną statuetkę otrzymała Bonarka City Center za kampanię „Shopping Emotions Factory – Made in Bonarka”, brązową została przyznana za „Esports Kings” kampanię realizowaną w centrach handlowych zarówno w Polsce jak i w Rumunii.

Podczas uroczystej gali finałowej w Warszawie, która była zwieńczeniem prestiżowego, europejskiego konkursu SOLAL Awards NEPI Rockcastle otrzymało dwie srebrne statuetki. Pierwsza z nich, w kategorii Marketing Strategiczny, została przyznana kampanii „Shopping Emotions Factory Made in Bonarka”. Bonarka City Center w Krakowie w rewolucyjny sposób przedefiniowała podejście do zakupów w galerii handlowej zmieniając je w Fabrykę Zakupowych Emocji i tworząc własne, autorskie produkty związane z różnymi emocjami i promowane w kreatywny sposób przez brand hero kampanii Dawida Ogrodnika. To już kolejna nagroda przyznana za działania marketingowe i komunikacyjne krakowskiej Bonarki. Drugie srebro w kategorii Corporate Social Responsibility otrzymała kampania zrealizowana przez Promenada Bucharest „It’s Not Goodbye, It’s Wear You Later”.

Brązowa statuetka za „Esports Kings”, w kategorii Marketing Taktyczny, trafiła do rąk Polski i Rumunii za organizację serii wydarzeń esportowych w galeriach handlowych. Wydarzenie w obu krajach objęło 24 centra handlowe, w których odbywały się eliminacje graczy w Counterstrike 2. Inicjatywa skierowana przede wszystkim do generacji Z połączyła emocje sportowe z edukacją na temat gamingu i esportu. Mocną stroną wydarzenia realizowanego w Polsce była ścieżka edukacyjna pokazująca, że e-sport może kształtować umiejętności społeczne, rozwijając współpracę w zespole czy budując więzi między graczami. Uczyć zarówno zwycięstwa, jak i porażki oraz pracy nad własnymi słabościami, co przydaje się w codziennym życiu. Drugi brąz, w tej samej kategorii konkursowej, trafił do centrów rumuńskich za „Spot Festival – The Longest Unofficial Festival”.

Jesteśmy dumni, że nasze projekty zostały dostrzeżone i docenione przez międzynarodowe jury. Szczególnie cieszy nas statuetka przyznana za projekt „Esports Kings” w kategorii Marketing Taktyczny.  Wydarzenie jest częścią nowej strategii komunikacji, która opiera się na grupowaniu centrów handlowych w kontekście ich pozycjonowania, niezależnie od tego w jakim kraju działają.  To dowód na to, że w obszarze marketingu zawsze kierujemy się głęboką analizą obecnych, ale i przyszłych potrzeb naszych klientów. Znajdujemy nowe konteksty, szukamy innowacyjnych, często zaskakujących rozwiązań i połączeń, które pozwalają tworzyć unikalną atmosferę naszych centrów handlowych. Otrzymane wyróżnienia umacniają nasze przekonanie, że podążamy we właściwym kierunku – powiedział Dominik Piwek, group cluster & corporate marketing manager NEPI Rockcastle.

Solal Awards, często nazywane Oscarami marketingu branży retail, wyróżniają kampanie centrów handlowych i obiektach wielofunkcyjnych w całej Europie. Nagrody, nazwane na cześć wizjonerskiego przedsiębiorcy branży deweloperskiej Jeana-Louisa Solala, honorują doskonałość, innowacyjność i wymierny wpływ kampanii, które na nowo definiują doświadczenia związane z branżą retail. Dzięki rygorystycznemu i przejrzystemu procesowi oceniania prowadzonemu przez niezależne międzynarodowe jury, konkurs zapewnia dogłębną i transparentną ocenę zgłaszanych prac, wśród których kluczowym kryterium przyznania nagrody jest innowacyjność.

W konkursie otrzymano rekordową liczbę zgłoszeń w 11 kategoriach, na wydarzenie przybyli finaliści z całej Europy, Kanady oraz RPA.  Galę poprzedziła zorganizowana tego samego dnia Solal Marketing Conference pod hasłem Retail Resilience, podczas której analizowano kierunki rozwoju branży retail – od tworzenia miejsc spotkań i angażujących doświadczeń po sztuczną inteligencję, TikTok i strategie marketingowe oparte na danych.