1 marca br. Natalia Załęcka po ponad 20 latach pracy po stronie zarówno klientów, jak i agencji consultingowej dołącza do Value Media jako chief business officer. Nowe stanowisko zostało stworzone w celu wzmocnienia strategicznego podejścia agencji oraz dalszego rozwoju jej oferty w tym obszarze. Załęcka swoje doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla marki eobuwie oraz agencji consultingowej Deloitte.
Natalia Załęcka posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze digital oraz marketingu. W swojej pracy zawodowej była odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji między innymi dla takich marek jak Algida, Łowicz, czy Getin Noble Bank. W ostatnich latach związana była z Deloitte, gdzie jako head of marketing transformation zarządzała zespołem Transformacji Marketingowej, w którym doradzała klientom w zakresie strategii. Przed dołączeniem do Value Media Natalia Załęcka związana była z eobuwie, gdzie w roli brand director nadzorowała działania reklamowe oraz odpowiadała za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej marki. W jej spektrum zainteresowań znajdują się między innymi takie obszary jak zastosowanie danych i technologii w marketingu, których użycie wpływa na rozwój biznesu klientów.
– Cieszę się, że mogę dołączyć do Value Media w tak kluczowym momencie dla rozwoju agencji. Jestem przekonana, że moje doświadczenie i umiejętności będą cennym atutem w realizacji strategii bycia najbardziej strategiczną agencją na rynku. Wierzę, że Value Media ma ogromny potencjał, aby stać się kluczowym partnerem dla firm, które chcą budować swój biznes w oparciu o dane marketingowe – powiedziała Natalia Załęcka, chief business officer, Value Media
Natalia Załęcka będzie raportować do Rafała Wachnika, dyrektora zarządzającego agencji. Będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem strategów agencji.
– Powierzenie Natalii funkcji CBO to kolejny krok w rozwoju Value Media. Jesteśmy przekonani, że jej doświadczenie i kompetencje wzmocnią strategiczny charakter naszej agencji i pozwolą nam dostarczać klientom jeszcze bardziej efektywnych rozwiązań – dodaje Rafał Wachnik, managing director, Value Media.
Natalia Załęcka do Value Media w roli chief business officer dołączyła 1 marca 2024 roku.