Natalia Kukulska została ambasadorką marki Remé

fot. youtu.be/oHzr2nrIADw

Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé z udziałem nowej ambasadorki marki – piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. roku

Startująca właśnie kampania reklamowa ma na celu budowanie wizerunku Kolagenowej Formuły Piękna Remé – suplementu diety z kolagenem. Kampania potrwa do jesieni i obejmuje digital, TV, BTL, jak również działania eventowe.

Szeroko zakrojone działania reklamowe rozpoczyna kampania telewizyjna, która obejmie największe stacje. Idea kreatywna spotu TV opiera się na haśle „Piękno jest w Tobie”. Obie ambasadorki zapraszają w nim do swojego świata, zarówno zawodowego, jak i prywatnego.

Całość akcji pod względem kreatywnym obsługuje agencja Enyo, która współpracuje z marką Remé od 3 lat w zakresie 360°. Agencja Enyo jest odpowiedzialna za scenariusz i koncepcję kreatywną spotu, SELFISH 3 Production za jego produkcję, a wyreżyserowała go Katka Michalak. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mastermind Media.

Remé to brand należący do USP Zdrowie – spółki będącej częścią Grupy USP. W portfolio USP Zdrowie znajduje się szereg znanych i cenionych marek, oprócz Remé są to m.in. Apap, Ibuprom, Gripex, Verdin, Stoperan czy Xenna.

USP Zdrowie sukcesywnie powierza też Enyo obsługę innych swoich marek – agencja współpracuje obecnie także z brandami: Naturell i Sentino.