Nałęczowianka z nową platformą komunikacyjną

Agencja Publicis Poland (Publicis Warsaw) zrealizowała nową platformę komunikacyjną dla marki Nałęczowianka (Nestlé Waters & Premium Beverages) pod hasłem „Napełnij swój dzień do potęgi N”. Publicis jest współautorem strategii i nowego pozycjonowania brandu, stworzył również całościową koncepcję kreatywną w wielu touchpointach – DOOH, działania digitalowe, social media oraz kampanię w TV. Koncepcja została wypracowana na drodze wspólnych warsztatów zespołów marketingu Nałęczowianki oraz agencji.

Nowa idea komunikacyjna „Napełnij swój dzień do potęgi N” podkreśla witalność, energię i moc Nałęczowianki. Kompozycja siedmiu minerałów to siła Nałęczowianki, dzięki której można w pełni wykorzystać swój potencjał i iść z energią przez dzień. Nałęczowianka wzmacnia osobistą moc, pomaga w sięganiu po wyżyny, bez względu na to, jak wysokie są – pozwala podnieść je do potęgi N.

Napełnij swój dzień do potęgi N’ to wyjątkowa kampania, którą chcemy zainspirować naszych konsumentów do pełnego życia, naładowanego energią, pasją i autentycznym rytmem. Wierzymy, że nasza woda, dzięki kompozycji 7 minerałów i silnemu przesłaniu kampanii, stanie się codziennym wsparciem dla tych, którzy chcą żyć w zgodzie ze sobą i czerpać z każdego dnia to, co najważniejsze – mówi Katarzyna Grzechnik, head of marketing and communication in NWPL.

W ramach szerokiej kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne 1×30’’ i 3×15’’, kreacje digitalowe w czterech odsłonach 6”, trzech 15” oraz jednej 30”, social media, DOOH, POS, oraz key visual. Reżyserem spotu jest Tomasz Knittel, za jego produkcję odpowiada Graffiti Films, a postprodukcję – Fireplace. Udźwiękowieniem zajęło się studio Głośno. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OpenMind.