Opus B opracował komunikację otwarć nowych sklepów ALDI.
Opracowana przez agencję komunikacja otwarć posługuje się prostym przekazem, dopasowanym do lokalnego charakteru kampanii. Dzięki wyrazistej wizualnej dominancie oraz silnemu brandingowi staje się łatwiej zapamiętywana.
– W nowych sklepach ALDI wszystko jest „NAJ”. Najlpesze promocje, najciekawsze marki własne, najświeższe pieczywo, najsmaczniejsze owoce i warzywa… Dlatego na tym przedrostku oparliśmy nasz koncept, który w zrozumiały dla odbiorcy sposób jest łatwo przekładalny na wszystkie kanały komunikacji – tłumaczy Monika Skalska, account director w Opus B.
Dodatkowo komunikacja została zaplanowana na trzy etapy – tak, aby stopniowo zapoznawać nowych klientów z powstającym sklepem, datą otwarcia oraz przewagami oferty nowych sklepów sieci ALDI.
– Otwarcie nowego sklepu ALDI to każdorazowo duże przedsięwzięcie – operacyjne, logistyczne jak i komunikacyjne, jednak zdecydowanie nie zwalniamy tempa w ekspansji i mamy plany, by w tym roku otworzyć łącznie około 60 nowych sklepów, co sprawi, że na koniec roku będziemy mieć ponad 360 sklepów w całej Polsce. W wypadku tak szeroko zarysowanych planów rozwoju naszej sieci, ważne jest, by komunikacja wewnętrzna, ale i zewnętrzna, ta informująca mieszkańców o nowych lokalizacjach była wyrazista i łatwa do zapamiętania – mówi Katarzyna Wojnar, kierownik działu strategii klienta w ALDI.
Zespół Opus B odpowiada za strategię, kreację i realizację działań związanych z komunikacją otwarć nowych sklepów w całej Polsce.