Sieć sklepów Komputronik skraca dystans między marką a klientami wchodząc w rolę tech buddy – partnera służącego wsparciem na każdym etapie zakupów. I nutą humoru.
Billboardy na autobusach i tramwajach, spoty w Internecie promujące technologie w żartobliwy sposób i pokazujące doradczy charakter marki.
– Już od pierwszych dni widzimy, że kampania przyciąga uwagę odbiorców – i to zdecydowanie bardziej, niż się spodziewaliśmy. Najlepszym dowodem są liczne komentarze w social mediach, szczególnie pod zdjęciami naszych billboardów na autobusach i tramwajach – mówi Karolina Pietz Drapińska, dyrektorka marketingu & digital development w Komputronik.
Bliżej klienta
W nowej kampanii wizerunkowej Komputronik stawia na bardziej swobodną relację z klientami nie stroniąc od dystansu do absurdów rzeczywistości i poczucia humoru. Jak tłumaczy Pietz Drapińska z Komputronik zmiana stylu komunikacji to naturalny krok, szczególnie w świecie „Zetek” nastawionym na autentyczność i stały kontakt, którzy są coraz częściej klientami sieci.
– Młode pokolenia są nie tylko bardziej świadome technologicznie, ale też konsumencko. Marketingowe slogany do nich nie trafiają. Interesuje ich realne wsparcie, bezpośredni kontakt i poczucie, że marki są blisko ich codziennego życia. Jednocześnie technologie postrzegają w bardzo użytkowy sposób. Dlatego pozwalamy sobie na wprowadzenie nieco żartobliwego tonu, bo nic tak nie zbliża jak podobne poczucie humoru – mówi.
Efekty zmiany stylu komunikacji można zauważyć w mailingach, newsletterach, thank you page’ach, jakie klienci dostają od sieci. Formalny ton zamieniono na swobodne, przyjazne zwroty z przymrużeniem oka.
Komputronik doradzi z uśmiechem
„Tech buddy” to nie tylko sposób komunikacji. Kampania ma zwrócić uwagę na doradczy charakter marki. Bo z obserwacji Komputronika wynika, że świat technologii jest dla odbiorców na tyle skomplikowany, że klienci potrzebują wsparcia.
– Widzimy już od pewnego czasu wśród klientów dużą potrzebę w zakresie technologicznego doradztwa i wychodzimy im naprzeciw. Klienci Komputronik mogą liczyć na pomoc techniczną ze strony sprzedawców i konsultantów. Od zakupu sprzętu, przez jego montaż aż po pomoc w przypadku potencjalnych awarii, z dodatkiem pierwiastka bezpośredniości – mówi dyrektorka marketingu & digital development w Komputronik.
Nowa kampania wizerunkowa jest już widoczna na nośnikach zewnętrznych w przestrzeni publicznej 8 największych miast Polski, w social mediach oraz w salonach Komputronik.
Kampania potrwa trzy miesiące. Za jej kreację odpowiada agencja Space of Ads.



