Nadeszła era tech buddy – Komputronik z nową kampanią wizerunkową

fot. mat. prasowe

Sieć sklepów Komputronik skraca dystans między marką a klientami wchodząc w rolę tech buddy – partnera służącego wsparciem na każdym etapie zakupów. I nutą humoru.

Billboardy na autobusach i tramwajach, spoty w Internecie promujące technologie w żartobliwy sposób i pokazujące doradczy charakter marki.

Już od pierwszych dni widzimy, że kampania przyciąga uwagę odbiorców – i to zdecydowanie bardziej, niż się spodziewaliśmy. Najlepszym dowodem są liczne komentarze w social mediach, szczególnie pod zdjęciami naszych billboardów na autobusach i tramwajach – mówi Karolina Pietz Drapińska, dyrektorka marketingu & digital development w Komputronik.

Bliżej klienta

W nowej kampanii wizerunkowej Komputronik stawia na bardziej swobodną relację z klientami nie stroniąc od dystansu do absurdów rzeczywistości i poczucia humoru. Jak tłumaczy Pietz Drapińska z Komputronik zmiana stylu komunikacji to naturalny krok, szczególnie w świecie „Zetek” nastawionym na autentyczność i stały kontakt, którzy są coraz częściej klientami sieci.

Młode pokolenia są nie tylko bardziej świadome technologicznie, ale też konsumencko. Marketingowe slogany do nich nie trafiają. Interesuje ich realne wsparcie, bezpośredni kontakt i poczucie, że marki są blisko ich codziennego życia. Jednocześnie technologie postrzegają w bardzo użytkowy sposób. Dlatego pozwalamy sobie na wprowadzenie nieco żartobliwego tonu, bo nic tak nie zbliża jak podobne poczucie humoru – mówi.

Efekty zmiany stylu komunikacji można zauważyć w mailingach, newsletterach, thank you page’ach, jakie klienci dostają od sieci. Formalny ton zamieniono na swobodne, przyjazne zwroty z przymrużeniem oka.

Komputronik doradzi z uśmiechem

„Tech buddy” to nie tylko sposób komunikacji. Kampania ma zwrócić uwagę na doradczy charakter marki. Bo z obserwacji Komputronika wynika, że świat technologii jest dla odbiorców na tyle skomplikowany, że klienci potrzebują wsparcia.

– Widzimy już od pewnego czasu wśród klientów dużą potrzebę w zakresie technologicznego doradztwa i wychodzimy im naprzeciw. Klienci Komputronik mogą liczyć na pomoc techniczną ze strony sprzedawców i konsultantów. Od zakupu sprzętu, przez jego montaż aż po pomoc w przypadku potencjalnych awarii, z dodatkiem pierwiastka bezpośredniości – mówi dyrektorka marketingu & digital development w Komputronik.

Nowa kampania wizerunkowa jest już widoczna na nośnikach zewnętrznych w przestrzeni publicznej 8 największych miast Polski, w social mediach oraz w salonach Komputronik.

Kampania potrwa trzy miesiące. Za jej kreację odpowiada agencja Space of Ads.