Na rynku zadebiutowała nowa agencja Halluzinelle

Nowa agencja Halluzinelle. Skupiać się będzie na działaniach z obszaru kreacji contentu, social mediów i influencer marketingu.

Halluzinelle to nowy gracz na polskim rynku komunikacji marketingowej, powołany przez twórców sukcesu agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda – Mateusza Żdanko, Darka Rzontkowskiego, Piotra Jabłońskiego, Artura Pluty, a także Jana Jabłońskiego, który objął stery zarządzania nową strukturą.

Agencja specjalizuje się w komunikacji digitalowej, koncentrując swoje działania wokół tworzenia skutecznych kampanii marketingowych w nowych mediach. W ofercie Halluzinelle znajdują się m.in. content creation, social media marketing oraz influencer marketing – obszary definiujące skuteczną obecność marek w świadomości konsumentów.

Mocnym otwarciem działalności Halluzinelle i jednocześnie pierwszymi zrealizowanymi przez jej zespół projektami na rzecz FoodCare są platformy reklamowe EFEKT BLACK – stworzona dla marki BLACK oraz MOVE 4 – wszystko co Cię rusza! – opracowana dla 4Move.

„Wierzymy, że prawdziwa kreatywność zaczyna się tam, gdzie kończy się żelazna logika. Zarówno w sztuce, jak i w nauce czy wynalazczości, przełomowe pomysły rodzą się nie z powtarzania schematów, ale z odważnego wyjścia poza nie. Halucynacja to dla nas metafora tego momentu, gdy pozwalasz myślom błądzić – a one nagle prowadzą cię w nowe, zaskakujące miejsce. Intuicja staje się strategią. Halluzinelle to przestrzeń dla idei, które na początku wydają się zbyt dziwne, by mogły działać – ale właśnie dlatego warto je sprawdzić” – mówi Mateusz Żdanko, współzałożyciel i Dyrektor Kreatywny Halluzinelle.

Nazwa Halluzinelle – podobnie jak Huta 19 im. Joachima Fersengelda – odwołuje się do twórczości Stanisława Lema i jego wizji światów wirtualnych, tworzonych z iluzji i wyobraźni. Jest podkreśleniem ambicji agencji w projektowaniu kampanii i treści, które wciągają, zmieniają percepcję i stają się częścią codziennego doświadczenia odbiorców.