Cityboard Digital realizuje nową kampanię dla Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej. Działania marketingowe skupią się na promocji okresowych biletów metropolitalnych.
W ramach współpracy agencja Cityboard Digital przeprowadzi kampanię na TikToku, YouTubie i w środowisku Meta. Kampania będzie przebiegała pod hasłem „Jeden bilet, różne środki transportu. Podróżuj z nami – mzkzg.org” i ma na celu popularyzację metropolitalnych biletów okresowych na autobusy, tramwaje i pociągi na obszarze funkcjonowania MZKZG. Bilety obowiązują na liniach organizowanych przez ZTM w Gdańsku, ZKM w Gdyni i MZK Wejherowo oraz w pociągach POLREGIO i trójmiejskiej SKM.
W kampanii wykorzystany zostanie film, przygotowany przez Cityboard Digital.
– Dla klienta opracowaliśmy przekaz, który jest prosty i sugestywny. Grupa celowa jest bardzo szeroka, więc skupiliśmy się na jasności przekazu, aby dla każdego był łatwy w dekodowaniu. Oczywiście platformy takie jak TikTok, czy YouTube rządzą się swoimi prawami, ale staraliśmy się dopasować odpowiednie środki wyrazu – mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.
Początek kampanii zaplanowany jest na połowę grudnia. Za kreację odpowiada Mateusz Bojanowski i jego zespół, a za media Joanna Stan wraz z zespołem.