Marka Multilac, należąca do USP Zdrowie, wystartowała z nową kampanią, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na dbanie o mikrobiom jelitowy.
„Mikrobiom to ważny element naszego organizmu, który dba o kondycję jelit i dobre samopoczucie każdego dnia. Jest jednak niezwykle delikatny. Wiele czynników, takich jak leki, przebyte biegunki, konserwanty w diecie, a nawet stres, mogą wpływać na jego stan. Dlatego w kampanii pokazaliśmy wszystkie te momenty, w których warto stosować synbiotyk. Całość okrasiliśmy ładną i ciepłą w odbiorze realizacją, która na pewno zapadnie w pamięć i zwróci uwagę konsumentów” – mówi Jan Zagrodzki, dyrektor zarządzający FCB&theMilkman.
– Marka Multilac w swojej komunikacji zwraca szczególną uwagę na potrzebę regeneracji i odbudowy mikrobiomu jelitowego nie tylko w sezonie antybiotykowym. W nowej odsłonie kampanii wystartowaliśmy z komunikacją dotychczasowego portfolio oraz dwóch nowych suplementów diety – Multilac 60+ oraz Multilac Junior. Każdy z naszych produktów w portfolio został stworzony z myślą o wyjątkowych potrzebach mikrobiomu jelitowego danej grupy wiekowej – mówi Justyna Strocka, senior brand manager marki Multilac.
Kampania będzie emitowana w TV i digitalu. Powstały łącznie 2 spoty 30” ze skrótami do 15”.
Za kreację do mediów ATL i digital odpowiedzialna jest agencja reklamowa FCB&theMilkman, za produkcję Selfish3, za planowanie i zakup TV dom mediowy Wavemaker, digital Performics i LiquidThread.
Agencja kreatywna FCB&theMilkman jest częścią globalnej sieci FCB.
USP Zdrowie jest częścią Grupy USP (USP Group) i liderem na rynku produktów i leków bez recepty w Polsce. W swoim portfolio posiada ponad 30 marek, które od lat cieszą się zaufaniem konsumentów i farmaceutów, w tym m.in. Ibuprom, Apap, Gripex, Verdin, Stoperan, Xenna , Iskial i Multilac. Więcej informacji o firmie: www.uspzdrowie.pl.