MullenLowe Warsaw wzmocniła zespół obsługi klienta

MullenLowe Warsaw wzmocniła zespół obsługi klienta MullenLowe Warsaw powiększyła zespół w dziale client service o nowe osoby. Do agencji wróciła Agnieszka Krynicka, obejmując stanowisko account director. Zatrudniona Paulina Grys, wspiera koordynację projektów digital.

Agnieszka Krynicka, która pracowała już w MullenLowe Warsaw w latach 2015-2017, teraz jako account director będzie odpowiadała za obsługę nowych klientów agencji, w tym m.in. za Philip Morris Polska. Wnosi do współpracy blisko 15 letnie doświadczenia pracy w reklamie. Oprócz MullenLowe Warsaw zdobywała je w lokalnych i globalnych agencjach reklamowych, m.in. w Walk Creative i Isobar, a ostatnio w BITEME!concept. Obsługiwała klientów z różnorodnych branż, koordynując działania marketingowe takich marek jak: Energizer, Wilkinson Sword, PZU, Xenna, Piątnica, Kinder, Winiary, Costa Coffee, Wyborowa, Wawel, Bridgestone, Ballantine’s. Współtworzony przez Agnieszkę projet: Ballantine’s Heartbeats, został nagrodzony w konkursach KTR i Innovation, a kampania galaretek WINIARY „Lato pełne smaku” brązowym Effie. Realizowała działania marketingowe właściwie we wszystkich kanałach komunikacji z czasem rozwijając coraz większe kompetencje w digitalu.

Natomiast Paulina Grys, która w branży marketingowej pracuje od czterech lat, dołączyła do zespołu MullenLowe Warsaw na stanowisko junior project manager w dziale digital. Jej głównym obszarem odpowiedzialności są strony internetowe klientów, w tym renomowanych marek takich jak Maybelline New York, Garnier i L’Oreal Paris. Wcześniej pracowała w agencji eventowej PMV dla klientów takich jak Braun, Kotanyi, Pringles, Dyson.

Prace działu obsługi klienta koordynuje Aleksandra Wiśniewska, client service director, a działem digital zarządza Przemysław Półtorak digital director.