Agencja MullenLowe Warsaw (MLW) powołała zespół dedykowany rozwojowi projektów software & AI development, machine learning oraz content management. Na czele jednostki stanął Sławek Słupski, który awansował na stanowisko senior digital managera. Działem digital w MLW kieruje Przemysław Półtorak, digital director.
– Powołanie dedykowanego zespołu jest odpowiedzią na zmieniające się wymagania rynkowe oraz potrzebę dalszego rozwoju narzędzi własnych agencji. Nowa struktura oraz awanse wewnętrzne umożliwią nam dostarczaniebardziej skutecznych rozwiązań dla marek, które nam zaufały – podkreśla Przemysław Półtorak, digital director w MLW. – Wierzę, że wzmocnienie zespołu zarządzanego przez Sławka, a także poszerzenie kompetencji w zakresie machine learning, software development oraz content management, pozwoli nam lepiej odpowiadać na potrzeby klientów – dodaje.
Agencja MullenLowe Warsaw od lat wspiera międzynarodowe marki, wśród których znajdują się m.in.: Kinder Polska, L’Oréal Paris, MIXA, Garnier oraz Maybelline New York, zarządzając ich zasobami webowymi i dostarczając innowacyjne i efektywne rozwiązania digitalowe.
Awanse i nowi liderzy zespołu
Wraz z utworzeniem nowej struktury Sławek Słupski awansował na stanowisko senior digital managera (poprzednie stanowisko digital manager),obejmując odpowiedzialność za zarządzanie nowym zespołem oraz koordynację kluczowych projektów digitalowych. Jego wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów online wpłynie na dalszy rozwój oferty i jeszcze wyższą jakość realizacji.
Ponadto, Monika Niamtrakoon awansowała z junior project managerki na stanowisko project managerki i producentki. Jej kompetencje i doświadczenie w zarządzaniu projektami pozwolą na jeszcze sprawniejsze wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, Kacper Kołat objął stanowisko content managera awansując z junior content managera, wzmacniając możliwości MLW w zakresie zarządzania treścią i jej optymalizacji pod kątem potrzeb klientów oraz trendów rynkowych.
Do zespołu dołączył także Artur Żebrowski, obejmując rolę project managera. Artur wnosi doświadczenie w zarządzaniu projektami webowymi i digitalowymi, dzięki temu wzmacnia kompetencje technologiczne działu. Do MLW przeszedł z agencji Kamikaze.