MullenLowe Warsaw rozbudowuje zespoły

Od góry, od lewej: K.Baranowska, J.Paciorek, P.Zasłonka, E.Chrobot, M.Stelągowski i O.Pałasz.

Agencja MullenLowe Warsaw kontynuuje intensywny rozwój, rozbudowując zespoły o sześć nowych osób w działach digital, kreacji oraz client service.

Decyzja o zatrudnieniu nowych ekspertów wynika z rozszerzenia współpracy z dotychczasowymi klientami oraz zwiększającej się liczby projektów kreatywno-cyfrowych. W odpowiedzi na rosnące potrzeby marek, agencja sukcesywnie wzmacnia swoje kompetencje w obszarze digital, zapewniając jeszcze większą efektywność działań.

Nowymi członkami zespołu MullenLowe Warsaw zostali: Kama Baranowska na stanowisku account managerki, Joanna Paciorek jako digital project managerka, Mariusz Stelągowski jako motion designer, Paulina Zasłonka na stanowisku influencer specialistki, Ewelina Chrobot, digital designer oraz Oskar Pałasz w roli copywritera.

Kama Baranowska, która ponownie dołączyła do MLW po kilku latach przerwy, prosto z VML&R, gdzie pracowała dla marek takich jak T-Mobile, Colgate i Netto. Obecnie zarządza projektami kluczowych klientów agencji w dziale client service.

Joanna Paciorek dołączyła po doświadczeniach w agencji CUKIER works, gdzie realizowała kampanie digitalowe dla takich marek jak Tymbark, Wedel, Żabka i Captain Jack. Zajmowała się także influencer marketingiem, co czyni ją wszechstronnym ekspertem w dziedzinie kampanii cyfrowych.

Mariusz Stelągowski, z ponad dekadą doświadczenia w digitalu, dołącza do MullenLowe po dziewięciu latach pracy w adrino, gdzie zarządzał design studio. Jego portfolio obejmuje projekty dla takich marek jak Canon, T-Mobile, Samsung czy Mazda.

Paulina Zasłonka wzmacnia zespół MLW na stanowisku influencer specialist, przynosząc doświadczenie zdobyte w VML&R oraz agencji JU, gdzie pracowała m.in. dla L’Oreal Paris.

Ewelina Chrobot z branżą reklamową związana jest od 7 lat. Wcześniej pracowała w Dentsu i Publicisie dla klientów z branży motoryzacyjnej (m.in. Renault, Dacia), spożywczej (Tymbark, Winiary, Delicje) i kosmetycznej (m.in. Vichy Dercos). Ma doświadczenie w projektowaniu brand booków, w tym dla Delicji i czekolady z okienkiem.

Oskar Pałasz, z doświadczeniem zdobytym w agencji Owocni, dołącza jako Copywriter. Pracował wcześniej dla takich marek jak RST Group, ICUtech i Animaldi.

Prace działu obsługi klienta koordynuje Aleksandra Wiśniewska, client service director, działem digital zarządza Przemysław Półtorak digital director, a kreatywnym Marcin Nowak, creative director.