Zespół dedykowany obsłudze ING Banku Śląskiego wzmacnia i poszerza swoje kompetencje. Pod kierownictwem Bartłomieja Stańczaka, do grupy specjalistów dołączyli: Cezary Kulesza w roli strategy leada, Maja Piątek jako senior data analyst oraz Aleksandra Nikołajuk, która wzmocniła team w obszarze planowania i optymalizacji działań digitalowych.
Rozwój zespołu to odpowiedź na potrzeby klienta wynikające z dynamicznie zmieniającego się środowiska komunikacji reklamowej. To strategiczny krok, który ma zapewnić ING jeszcze bardziej kompleksową i efektywną obsługę. Połączenie kompetencji strategicznych, analitycznych i digitalowych pozwoli na szybsze reagowanie na zmiany rynkowe, precyzyjniejsze planowanie działań oraz lepsze wykorzystanie potencjału danych w podejmowaniu decyzji.
Strategia, dane i digital – trzy filary wzmocnienia
Cezary Kulesza, który objął funkcję strategy leada, to strateg mediowy z ponad 18-letnim stażem. Swoją karierę budował w domach mediowych – Media Direction OMD, Arena Media, Zenith, Value i OMD – gdzie pracował nad strategiami komunikacyjnymi dla takich Marketerów jak: AXA, Credit Agricole, Provident, Reckitt Benckiser, L’Oreal, Coty, Intel, Ubisoft, Peugeot, Nissan, Electrolux czy Lactalis.
Maja Piątek dołączyła do MullenLowe Media jako senior data analyst. Ma duże doświadczenie analityczne zdobyte w agencji badawczej, u nadawcy telewizyjnego oraz w domach mediowych. Jej kompetencje obejmują zarówno precyzyjną pracę z danymi, jak i wyciąganie wniosków wspierających działania strategiczne. Specjalizuje się w łączeniu analiz ilościowych z biznesową perspektywą klienta.
Aleksandra Nikołajuk wnosi do zespołu świeże spojrzenie i szerokie kompetencje digitalne. Jest absolwentką Zarządzania – Socjologia Mediów i Biznesu oraz Zarządzanie w Wirtualnym Środowisku. W swojej karierze zdobywała doświadczenia w pracy w jednym z największych banków oraz domu mediowym, prowadząc kampanie digitalowe.
– Mamy zespół, który nie tylko łączy różnorodne kompetencje, ale przede wszystkim potrafi wspólnie działać i myśleć o rozwiązaniach w sposób holistyczny. Cezary, Maja i Aleksandra to osoby, które idealnie dopełniają nasze dotychczasowe obszary ekspertyzy – od strategii, przez dane, po realizację kampanii mediowych. To wzmocnienie pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby ING i zwiększać realne efekty biznesowe – mówi Bartłomiej Stańczak, media communication director zespołu ING.
Agencja MullenLowe Media współpracuje z ING od ponad 20 lat. Tylko w ciągu ostatnich trzech lat wspólne działania zaowocowały imponującą kolekcją m.in. 9 nagród Effie, 19 Mixx Awards oraz 8 nagród Innovation. Dodatkowo, w ubiegłym roku ING Bank Śląski otrzymał prestiżowy tytuł Firmy 25-lecia Effie Awards, co potwierdza skuteczność długofalowej strategii marketingowej realizowanej we współpracy z MullenLowe Media oraz z innymi agencjami reklamowymi.



