Agencje MullenLowe Warsaw i Mediahub rozpoczynają współpracę z nowym klientem – międzynarodową firmą DHL.
Agencje należące do grupy reklamowej MullenLowe Group wygrały przetargi na obsługę kreatywną i mediową automatów DHL BOX 24/7, należących do firmy DHL eCommerce (Poland) Sp. z o.o., operatora logistycznego specjalizującego się w przewozie przesyłek. MullenLowe Warsaw przejmie obsługę kreatywną, podczas gdy Mediahub będzie odpowiedzialny za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów. Przetargi prowadzone były oddzielnie, a współpraca ruszy już w najbliższych tygodniach.
Współpraca agencji MullenLowe Warsaw i Mediahub przy obsłudze jednego klienta nie jest nowością – obie firmy mają bogate doświadczenie we wspólnej realizacji projektów dla kilku marketerów, co umożliwia spójne i kompleksowe podejście do komunikacji marketingowej. W portfolio wspólnych klientów znajdują się już takie marki jak: Wilkinson, POT, Dolina Dobra, MSN, PR1V.