More Bananas wesprze MyBoat w działaniach social mediowych skierowanych do międzynarodowych odbiorców.
MyBoat to nowoczesna platforma z Norwegii, specjalizująca się w sprzedaży m.in. łodzi, jachtów i sprzętu wodnego; od kompaktowych modeli po luksusowe jednostki. Działa na wymagającym rynku skandynawskim i stawia na jakość i styl. Firma zwróciła się do More Bananas z potrzebą zbudowania silnej obecności marki w mediach społecznościowych oraz wsparciem ekspansji na rynki międzynarodowe.
– Współpraca z MyBoat to dla nas ekscytujące wyzwanie i ogromna szansa. Wykorzystując nasze doświadczenie w marketingu, chcemy pomóc tej wyjątkowej marce zaistnieć w krajach skandynawskich – i wypłynąć razem jeszcze dalej – komentuje Anna Ledwoń-Blacha, creative owner More Bananas.
W ramach współpracy zespół More Bananas zajmuje się:
- wypracowaniem harmonogramu publikacji na platformach Facebook i Instagram
- tworzeniem dedykowanych kreacji graficznych dostosowanych do specyfiki obu platform
- wsparciem w prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych MetaAds
– W More Bananas wierzymy, że każda branża ma swoją unikalną opowieść. W przypadku MyBoat chcemy pokazać, jak pasja do żeglarstwa i rekreacji morskiej łączy ludzi na całym świecie. Naszym celem jest tworzenie angażujących treści, które przyciągną uwagę międzynarodowych klientów i zbudują lokalną i międzynarodową społeczność wokół marki – dodaje Joanna Bitowt, strategy & project lead More Bananas.