More Bananas kontynuuje współpracę z firmą Intersnack – producentem popularnych marek przekąsek, takich jak Felix czy Przysnacki. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę kanałów social media, kampanii reklamowych oraz działania z zakresu employee advocacy i content marketingu.
W ramach współpracy z Intersnack agencja More Bananas zajmuje się prowadzeniem i moderacją profili marki na Facebooku i LinkedInie, tworząc zarówno statyczne grafiki, jak i animacje. Zespół odpowiada także za obsługę kampanii reklamowych na platformach Meta i LinkedIn – od strategii, przez kreacje, aż po bieżącą optymalizację.
Wspólne działania obejmują również rozwój programu ambasadorskiego, który zakłada zaangażowanie pracowników firmy w budowanie marki pracodawcy. Po stronie More Bananas leżało przeprowadzenie szkolenia dla Ambasadorów (realizowane przez Dagmarę Jankowską), a obecnie agencja wspiera ich w tworzeniu treści oraz budowaniu zaangażowania w kanałach social media.
Rozwijamy strategię, która umożliwi realne współtworzenie komunikacji Intersnack przez ambasadorów, włączając ich jako integralną część komunikacji na firmowych profilach. Kładziemy nacisk na ich aktywność: tworzenie unikalnych treści, publikowanie na ich prywatnych kontach, a także aktywne udostępnianie i komentowanie naszych postów. – mówi Ola Lewandowska, która koordynuje projekt po stronie agencji.
Elementem współpracy jest również rozwój firmowego podcastu. Zespół More Bananas odpowiada za jego obsługę – od założenia kont, przez montaż audio (realizowany z podwykonawcą), aż po publikację i promocję odcinków.
Dodatkowo agencja wspiera Intersnack w przygotowywaniu konkursów akcyjnych na Facebooku, dbając o ich atrakcyjną formę i zgodność z regulaminami platform.