Mooroz ruszył z kampanią promującą pierogi pielmieni

Cityboard Digital ruszył z kampanią reklamową dla marki Mooroz – producenta produktów mrożonych. Agencja jest odpowiedzialna za koncept kreatywny, strategię i zakup mediów. 

Działania marketingowe koncentrują się na promocji produktów firmy w środowisku online. Agencja miała za zadanie stworzenie kreacji, wybór mediów (Google, Meta), a także zaplanowanie działań strategicznych. Jednym z kluczowych elementów kampanii jest spot reklamowy, który jest emitowany na YouTubie. Film w humorystyczny sposób pokazuje genezę pierogów pielmieni.

Opracowaliśmy koncept oparty na zabawie stereotypami i wplątaniu widza w nieco absurdalną narrację, która podkreśla wyjątkowość produktu – mówi Dominik Łabuzek, creative partner w Cityboard Digital. – Spot utrzymany jest w ironicznej konwencji, a scenariusz buduje kontrast między dziecięcą dociekliwością a mitologiczną opowieścią o pielmieni, które według narracji mamy, trafiają do sklepów prosto z tundry – dodaje Łabuzek.

Celem działań komunikacyjnych jest wzmocnienie świadomości marki wśród klientów. – Chcieliśmy w przekazie podkreślić unikalności pielmieni Mooroz. Zależało nam, na pokazaniu ich w sposób angażujący, lekki, ale też zapadający w pamięć. Spot doskonale uchwycił charakter marki. Agencja stworzyła kreację, która wyróżnia się na tle standardowej komunikacji produktowej – mówi Krystyna Czaczkowska-Eksin, dyrektor Działu Eksportu firmy Mooroz.

Wcześniej, w grudniu 2024 roku, marka Mooroz zrealizowała swoją pierwszą kampanię OOH w Warszawie. Był to reklamowy debiut marki na polskim rynku, a szeroka obecność na nośnikach outdoorowych skutecznie zwiększyła jej rozpoznawalność.

Kampania rozpoczęła się w połowie lutego i potrwa do końca kwietnia. Za stronę kreatywną odpowiada zespół pod kierownictwem Dominika Łabuzka, strategią zajmuje się dział prowadzony przez Mateusza Bojanowskiego, a planowanie i zakup mediów realizuje zespół Joanny Stan.