W ostatnich latach Monika Nykiel pełniła funkcję content marketing managerki. Z ContentHouse związana jest od 2015 roku. Od 9 lat rozwija również redakcję portalu socialpress.pl.
Nykiel przez lata zdobywała doświadczenie w tworzeniu różnych formatów treści jako specjalistka, a później managerka. Od 9 lat jest odpowiedzialna za redakcję portalu socialpress.pl – początkowo jako dziennikarka, potem redaktorka i redaktorka prowadząca, a obecnie z-ca redaktora naczelnego. Sprawowane stanowiska pozwoliły jej pogłębiać i stale aktualizować wiedzę w zakresie social media, trendów, kampanii polskich oraz zagranicznych. Ważnym doświadczeniem był również intensywny kontakt z ekspertami branżowymi oraz klientami.
– Przygotowywaliśmy tę zmianę od kilku miesięcy. Nie wyobrażałem sobie nikogo innego na tym stanowisku, więc tym bardziej cieszę się, że Monika podjęła rękawicę social media w naszej firmie – mówi o zmianie w strukturach firmy Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse.
Jako Head of Social Media Nykiel będzie współpracować merytorycznie z działem PR & content marketing pod przewodnictwem Michała Grzebyka oraz z działem client service prowadzonym przez Agnieszkę Trębacz.
– Bardzo cieszę się na możliwość dalszego rozwoju w obszarze, który od lat jest mi bliski. Przez długi czas z zainteresowaniem śledziłam, jak ewoluują social media oraz jak zmieniają się zwyczaje użytkowników. To dynamiczne środowisko odgrywa niezwykle ważną rolę w komunikacji marketingowej, a co za tym idzie – wymaga kreatywności i wyróżniającego się contentu – mówi Monika Nykiel, nowa head of social media w ContentHouse.
Pod skrzydła swojego działu Nykiel bierze klientów ContentHouse z zakresu social media B2B, m.in. Specbau Polska i Hörmann Polska, Phillips-Medisize (Grupa Molex) oraz B2C, m.in. aplikacja dietetyczna peater, Telewizja WP i Kabaret TV, WP VIBEZ i inne.