monday group wygrało przetarg na obsługę marki Xbox w Polsce

fot. unsplash.com/@kommumikation

Xbox, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek gamingowych na świecie, rozpoczęła współpracę z monday group. Agencja została wyłoniona w ramach przetargu i będzie odpowiedzialna za współtworzenie i realizację kompleksowej strategii komunikacji w Polsce.

Współpraca obejmuje media relations, działania PR i zarządzanie mediami społecznościowymi. Agencja monday group zadba o wizerunek marki Xbox, wesprze premiery gier od Xbox Game Studios oraz zajmie się promocją sprzętu i usług, takich jak Xbox Game Pass czy Xbox Cloud Gaming.

Za realizację działań odpowiadają: zespół consumer&gaming, specjalizujący się w obsłudze marek z sektora rozrywki, gamingu i technologii oraz dział digital, wyspecjalizowany w komunikacji w obszarach social media, influencer marketingu i digital marketingu. Całość wspiera zespół strategiczno-kreatywny.

Xbox jest jedną z najbardziej kultowych marek w branży gier. Dostarcza sprzęt, gry, a także usługi, w tym Xbox Game Pass, który umożliwia graczom dostęp do setek gier za atrakcyjną miesięczną opłatę. Oferta obejmuje także premiery dostępne od pierwszego dnia, jak nadchodzące Avowed czy najnowsza odsłona Call of Duty.

monday group specjalizuje się w długofalowym i strategicznym wspieraniu marek B2B, B2C, instytucji i organizacji w realizacji celów komunikacyjnych i biznesowych. Agencja łączy holistyczne podejście do komunikacji z głębokim zrozumieniem potrzeb biznesowych.

W skład monday group wchodzą marki monday comms oraz monday digital, które świadczą usługi w obszarach takich jak public relations, digital marketing, sales driven marketing oraz zintegrowane kampanie komunikacyjne.