monday group poszerza ofertę – powstał nowy dział Consumer pod kierownictwem Dagmary Marszyckiej

monday group utworzyła nowy dział Consumer specjalizujący się w kompleksowej obsłudze marek konsumenckich. Na czele zespołu stanęła Dagmara Marszycka, ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w branży PR i marketingu.

Dział Consumer jest odpowiedzialny za budowanie i wzmacnianie wizerunku marek poprzez innowacyjne kampanie komunikacyjne, działania promocyjne oraz współpracę z mediami i influencerami. Zespół koncentruje się na opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji dla klientów z sektorów takich jak FMCG, instytucje kultury, e-commerce czy NGOs.

Nowy dział jest odpowiedzią na częste zapytania stałych i potencjalnych klientów o obsługę projektów stricte konsumenckich oraz potrzebę zrównoważenia naszej oferty, w której dotychczas komunikacja B2B, korporacyjna oraz obsługa firm technologicznych była bardzo silna – komentuje Adam Kozłowski, VP digital, creative & strategy director w monday group. – Wierzę, że pod kierownictwem Dagmary, dział ten stanie się jednym z kluczowych filarów naszej oferty, wspierając klientów w budowaniu silnych i rozpoznawalnych marek – dodaje.

Nowy dział korzysta w pełni z kompetencji monday group – od PR, social media, kampanii digitalowych, influencer marketingu, content i performance marketingu, po strategię i koncepty kreatywne. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczać naszym klientom kompleksowe i efektywne rozwiązania komunikacyjne – mówi Dagmara Marszycka, head of consumer.

Dagmara Marszycka ma ponad 14-letnie doświadczenie we współpracy z wiodącymi markami z branży FMCG, technologii i motoryzacji. Pracowała m.in. dla takich firm jak 3M, Volvo, Unilever, Grupa Energa, Orange i Peugeot. Przez ostatnie 9 lat (w tym 6 w monday comms) pełniła funkcję szefowej zespołu i biura prasowego Google Polska, YouTube i Google for Startups. Specjalizuje się w tworzeniu zintegrowanych kampanii komunikacyjnych łączących tradycyjne działania PR z nowoczesnymi narzędziami cyfrowymi oraz współpracą z influencerami. Ukończyła Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz Nauki o Komunikacji na Università degli Studi di Perugia we Włoszech.