Molecular Creative zachowuje autonomię w ramach Molecular Worldwide/Omnicom Commerce Europe

fot. unsplash.com/@seanpollock

Warszawska agencja Molecular Creative, będąca kontynuacją BBDO WWA, zachowuje swój lokalny status i nadal będzie obsługiwać klientów w zakresie komunikacji 360 i walczyć o nowe budżety. Reorganizacja w koncernie Omnicom Commerce związana z przejęciem sieci Flywheel nie wpływa na funkcjonowanie Molecular Creative – agencja zachowa autonomię.

Obecnie zespół kreatywny realizuje kampanie dla marek takich jak mBank, Superbet, Good Valley, Gallo, Mlekpol, Mercedes-Benz, Pure City, Alivia.

Managment Team Molecular Creative to zespół, który tworzą:

  • Katarzyna Włodarczyk, managing director
  • Bartek Klimaszewski, executive creative director
  • Bartosz Gomólka, head of planning
  • Agata Klusek, NB manager

W 2017 roku założono Molecular, który stał się globalnym hubem e-commerce sieci BBDO.
W 2022 roku agencja osiągnęła najlepsze finansowe rezultaty w 30-letniej historii firmy, by w marcu 2023 roku przejść rebranding z BBDO WWA na Molecular Worldwide – agencję obejmującą Molecular Commerce i Molecular Creative.

Agencja strategiczno-kreatywna Molecular Creative to dziś 40-osobowy zespół (w całym Molecular Worldwide pracuje ponad 90 osób), działający w nowoczesnym, przyjaznym biurze zlokalizowanym obok Kępy Potockiej i Centrum Olimpijskiego, w kompleksie przy Wybrzeżu Gdyńskim 6c w Warszawie.

Molecular Creative, już po rebrandingu z BBDO WWA na obecną nazwę, wzbogacił swoje dokonania o liczne nagrody i wyróżnienia takie jak między innymi Effie, KTR, Innovation, Golden Drum, Andy’s Awards, Złote Spinacze, KIAF, WEBBY.