Mocny kwartał Digitree Group po okresie transformacji: w Q2 wyraźny zysk netto i siedmiocyfrowa EBITDA

od lewej: T.Wybraniec, P.Marcol | fot. mat. prasowe

Digitree Group zakończyła Q2 2025 r. z zyskiem netto 0,46 mln zł i EBITDA na poziomie 1,03 mln zł – to wyraźny powrót do rentowności po okresie transformacji. Przychody Grupy w całym H1 wyniosły 31,9 mln zł, a EBITDA 0,89 mln zł. Wpływ na te wyniki miały m.in. wcześniejsze koszty optymalizacji, rebrandingu i przygotowania do wdrożenia nowej strategii.

Digitree Group, polska grupa technologiczno-marketingowa notowana na GPW, opublikowała szacunkowe wyniki za drugi kwartał 2025 r. Grupa wypracowała w tym okresie EBITDA na poziomie 1,03 mln zł (wzrost o 15,1% r/r) oraz zysk netto 0,46 mln zł, co oznacza mocny powrót na ścieżkę rentowności. W całym pierwszym półroczu przychody wyniosły 31,9 mln zł, a EBITDA 0,89 mln zł.

Drugi kwartał pokazał, że jesteśmy na właściwym kursie. Po miesiącach porządków i wdrażania pierwszych etapów nowej strategii wróciliśmy do generowania zysków. Teraz czas na kolejne kroki – mocne wzmocnienia w zespole i jeszcze większy nacisk na sprzedaż, które mają dać nam dodatkowe przyspieszenie i skalę. Naszym celem jest konsekwentny, stabilny wzrost, za którym idzie budowa realnej wartości dla akcjonariuszy – komentuje Przemysław Marcol, członek zarządu Digitree Group S.A.

Na wyniki finansowe H1 2025 r. wpływ miały m.in. koszty procesu optymalizacji zasobów, przygotowania do rebrandingu oraz niższa sprzedaż w segmencie Agencji Digital, w związku z brakiem kontynuacji dużego projektu z 2024 roku. Dodatkowo, wymagająca sytuacja rynkowa obciążyła segment e-commerce software house’u. Te czynniki zaważyły na wyniku H1, ale przełom nastąpił już w drugim kwartale – Grupa zamknęła go zyskiem netto i najwyższą od roku EBITDA. A to dopiero początek nowego, mocnego otwarcia.

Mamy solidny fundament do dalszego rozwoju. Kolejne kwartały to czas skalowania działalności i integracji nowych kompetencji. Naszą ambicją jest nie tylko dalsze wzmacnianie pozycji Digitree Group na rynku martech, lecz także budowa grupy, która będzie aktywnie konsolidować rynek i wyznaczać standardy w branżypodkreśla Tobiasz Wybraniec, prezes zarządu Digitree Group.

Pełny raport półroczny wraz ze szczegółowymi danymi finansowymi spółka opublikuje 17 września 2025 r.