M&M’s startuje z loterią – do wygrania podróż do Disneylandu w Paryżu

fot. mat. prasowe

Aby dać sobie i swojej ekipie szansę na wygranie epickiej przygody z Marvel w Disneyland Paris wystarczy kupić dowolny wariant draży M&M’s, zachować paragon i zarejestrować go w formularzu zgłoszeniowym na stronie loterii. Kultowa loteria marki potrwa do 29 września. br

Polacy statystycznie oglądają telewizję ponad 4 godziny na dobę*, a blisko 50% ankietowanych sięga po czekoladowe przekąski podczas wspólnych chwil przed telewizorem*. Teraz dzięki wyjątkowej kampanii marki M&M’s we współpracy z Disneyland w Paryżu można połączyć czekoladową przyjemność z wizytą w najbardziej znanym parku rozrywki w Europie*!

Konsumenci, którzy wezmą udział w loterii, mogą wygrać 6 wyjazdów do Disneyland Paris, każdy dla 4 osób. Nagroda obejmuje przelot lotniczy z wybranego lotniska w Polsce do/z Paryża, transfer z lotniska, zakwaterowanie oraz 2-dniowe bilety do Disneyland Paris, oferującego moc świetnej zabawy. Dodatkowo do wygrania jest 18 nagród pieniężnych o wartości 500 zł.

Akcja potrwa do 29 września br. Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy zakupić dowolny produkt marki M&M’s i zarejestrować paragon na stronie www.mms.com/pl-pl/DLP-marvel-adventure-pl poprzez formularz zgłoszeniowy. Jeden uczestnik może dokonać wielokrotnego zgłoszenia na podstawie różnych dowodów zakupu, jednak każdy dowód zakupu może być zgłoszony tylko raz.

Loteria M&M’s wspierana jest kampanią reklamową w Internecie. Dedykowane spoty możemy zobaczyć na Facebooku, TikToku, Instagramie oraz YouTube. Za organizację loterii odpowiedzialna jest agencja Brandcomm, za planowanie i zakup mediów opowiada EssenceMediacom, natomiast za komunikację PR Garden of Words.

*Dane: Nielsen Media
*Kantar I Usage Panel | IH/CO | Priority Moments | Occasions % I 52 w/e 17 Apr 22
*www.worldtravelawards.com/award-europes-leading-theme-park-resort-2023