„Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” to hasło przewodnie najnowszej kampanii Mlekpolu, przygotowanej przez agencje IQ Marketing (kreacja) i Altavia Kamikaze + K2 (media). Mlekpol jest nowym klientem w portfolio agencji Altavia Kamikaze + K2, a zakres współpracy obejmuje planowanie i zakup mediów digital właśnie dla marki Mix Łaciaty.
Kampania „Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” potrwa do października. Opierać się będzie przede wszystkim na emisjach wideo w mediach takich jak Facebook, Instagram, YouTube i TikToku a uzupełniająco prowadzona będzie kampania displayowa.
W spotach wideo pokazywane są inspiracje na szybkie kanapki z wykorzystaniem Mixu Łaciatego (przykładowe spoty wykorzystywane z kampanii:
– Wakacje sprzyjają jedzeniu na świeżym powietrzu, to także okres, w którym jesteśmy wyjątkowo aktywni i nie mamy wiele czasu na przygotowywanie skomplikowanych dań. Mix Łaciaty, dzięki swej smarowności i pysznemu smakowi, z pewnością ułatwia to zadanie, co podkreślamy w naszej kampanii. Konsumenci dowiedzą się o tym z dynamicznych filmów w mediach społecznościowych, w których pokażemy przepisy na zdrowe, kreatywne, a przede wszystkim: ekspresowe w wykonaniu kanapki – mówi Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu SM Mlekpol.
Landing pagem kampanii jest serwis: najlepszewkuchni.pl.
Za koncept kreatywny i egzekucję odpowiada agencja IQ Marketing, zaś Altavia Kamikaze + K2 za planowanie, zakup, obsługę mediów oraz bieżącą optymalizację kampanii, pod kątem założonych celów.