Mlekpol promuje serki Łaciate w nowej kampanii „Na każdą okazję”

W połowie kwietnia ruszyła nowa kampania reklamowa serków Łaciatych. Za kreację odpowiada agencja Molecular Creative, z którą Mlekpol przedłużył współpracę do końca roku. Przedłużenie umowy dotyczy również współpracy mediowej z agencją Media Direction OMD.

Motyw przewodni kampanii „Na każdą okazję” pozostaje ten sam – charakterystyczne krowie łaty symbolizujące markę Łaciate. W nowej odsłonie zyskają jednak odświeżoną, zróżnicowaną kolorystykę, która dodaje komunikacji nowoczesnego wyrazu. Łaty pojawią się zarówno w spotach reklamowych, jak i materiałach graficznych, podkreślając naturalność i wysoką jakość produktów.

Dotychczasowe działania przyniosły bardzo dobre rezultaty, dlatego zdecydowaliśmy się kontynuować współpracę z agencją Molecular Creative i Media Direction OMD. Platforma kreatywna skutecznie buduje rozpoznawalność marki, także wśród młodszych konsumentów. W nowej odsłonie kampanii chcemy jeszcze mocniej wykorzystać ten potencjał, aby utrzymać silną pozycję marki Łaciate na rynku – komentuje dyrektor marketingu Dorota Grabowska. Za całość realizacji kampanii odpowiada Katarzyna Skrodzka, brand manager marki Łaciate.

Kampanie zostały zaplanowane w okresie kwiecień – połowa czerwca oraz połowa listopada – grudzień (synergia działań TV oraz digital, OOH), natomiast w pozostałym okresie zaplanowane zostało stałe wsparcie digitalowe. Jednym z nieodłącznych działań digitalowych jest mocniejszy nacisk wokół obszaru retail media, które stanowią coraz ważniejszy element w planowaniu mediów. Ponadto, przekaz komunikacyjny zostanie wzmocniony działaniami niestandardowymi, koordynowanymi przez Drum Polska. Strategię mediową kampanii opracowała agencja Media Direction OMD.

–  Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z firmą Mlekpol i rozwijać kolejną odsłonę kampanii dla serków Łaciatych. Poprzednia edycja spotkała się z bardzo dobrym odbiorem, a jej sukces potwierdził skuteczność naszej platformy kreatywnej. Nowa kampania zachowa swój nowoczesny, lekki i humorystyczny charakter, inspirując konsumentów do kulinarnych eksperymentów – mówi Bartek Klimaszewski, executive creative director w Molecular Creative.

Kampanię zrealizował team kreatywny: Mateusz Wójcik, Maciej Robak i Mikołaj Grabowski. Za koordynację działań odpowiada Anna Pasternak.