Bracia Sadownicy organizują na Instagramie galę Miss Śmiłowic, której bohaterkami są jabłka – nieidealne w „stockowych” kanonach, za to prawdziwe, naturalne i piękne.
W sadzie Braci Sadowników każde jabłko jest wyjątkowe, nawet to krzywe czy z przebarwieniami na skórce. Marka przypomina, że natura rzadko bywa idealna, regularna i powtarzalna – i właśnie w tym tkwi jej urok.
W ramach kampanii powstała dedykowana sesja zdjęciowa „kandydatek”, w której
niedoskonałość gra pierwsze skrzypce: piegi, przebarwienia i nieregularne kształty zostały pokazane jak biżuteria natury. Każda kandydatka ma własną, w pełni naturalną scenografię, która podkreśla jej „osobowość”.
Na Instagramie marki można głosować na swoje faworytki do 23 listopada. Finałem akcji będzie kalendarz na kolejny rok, zawierający zdjęcia 12 pięknych jabłek.
Za strategię, ideę i kreację odpowiada Kierunek Kreatywny. Sesję fotograficzną zrealizowało KUL KUL STUDIO. W kampanii nie użyto AI.
Bracia Sadownicy to rodzinna marka z sadu w Śmiłowicach. Tworzą wyjątkowe produkty z całych jabłek, stawiając na proste składy i naturalną słodycz owoców. Wierzą, że z jabłek da się zrobić wszystko. No… może prawie wszystko.



