Ministerstwo Cyfryzacji ogłasza otwarty przetarg na zakup mediów do ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych. Kampania będzie realizowana w pierwszej połowie 2026 r.
W dobie dynamicznych zmian technologicznych kompetencje cyfrowe są kluczowe, dlatego ważne jest zachęcanie Polaków do ich rozwijania. Planowana kampania Ministerstwa Cyfryzacji ma zachęcać do uczenia się ich przez całe życie.
Kampania będzie realizowana w pięciu obszarach tematycznych, odpowiadających różnym aspektom kompetencji cyfrowych, w tym cyberbezpieczeństwu. Strategia mediowa powinna obejmować kompleksowe, zintegrowane działania w różnorodnych kanałach – zarówno online, jak i offline.
Wybrany dom mediowy będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii mediowej, planowanie kampanii oraz zakup mediów. Oprócz obowiązkowych kanałów reklamowych, oferenci mogą zaproponować działania niestandardowe, zwiększające zasięg i efektywność kampanii.
Ministerstwo Cyfryzacji podkreśla, że zależy mu na skutecznej kampanii, która osiągnie zakładane cele komunikacyjne i mediowe. Budżet maksymalny przewidziany na realizację zamówienia wynosi 10 milionów złotych.
Przetarg ma charakter otwarty. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami domy mediowe muszą złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia w terminie do dnia 28.10.2025 r., do godz. 11:00.
Dokumentacja przetargowa, wszelkie zmiany oraz wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia znajdują się poniżej.
Ministerstwo Cyfryzacji zachęca wszystkie zainteresowane domy mediowe do udziału w postępowaniu i wspólnego tworzenia kampanii, która pomoże Polakom skutecznie odnaleźć się w cyfrowym świecie.