Michał Taranta, dotychczas digital director w zespole strategii grupy IPG Mediabrands, dołączył do działającej w strukturach grupy agencji performance marketingu KINESSO i objął stanowisko director of operations.
W nowej roli Michał odpowiada za ofertę produktów digitalowych agencji, z której korzystają obecni klienci agencji grupy IPG Mediabrands (UM, Initiative i KINESSO) oraz marketerzy niezwiązani stałą współpracą. Zarządza pracą 5 zespołów agencji: SEM, SocialCommerce, Programmatic, Performance i AdOps, i we współpracy z nimi będzie ulepszał i rozwijał aktualne portfolio produktów, tworzył nowe rozwiązania wykorzystując kompetencje i zasoby KINESSO w obszarach danych, analityki i technologii, oraz rozwijał ich sprzedaż. Do jego zadań na nowym stanowisku będzie należał również nadzór nad wdrażaniem projektów automatyzacji procesów biznesowych w agencji, wykorzystanie synergii płynącej ze współpracy między agencjami grupy oraz rozwijanie projektów dzielenia się wiedzą. Raportuje do Jacka Dymkowskiego, managing directora KINESSO Poland & CEE.
Michał Taranta jest związany z IPG Mediabrands od 2021 roku. Jest ekspertem w obszarze komunikacji zintegrowanej z blisko 20-letnim doświadczeniem, które budował pracując w agencjach mediowych (Havas Media, Zenith, PHD) i w mediach (TVN Media). Współpracował z największymi reklamodawcami w Polsce, reprezentującymi różne kategorie, m.in.: FMCG (L’Oréal, Reckitt Benckiser, Red Bull, Unilever, Orangina Schweppes, Essity), Motoryzacja (Peugeot, Kia, Mercedes, Mitsubishi), OTC (Sanofi, Perrigo), Retail (Carrefour, Sephora, Douglas, IKEA, OBI), a także z Accor Hotels, SpeakUp, BNP Paribas, realizując projekty strategiczne i wdrażając strategie wspierające ich digitalową transformację.