Michał Sikorski został twarzą kampanii Black Month x-komu

fot. mat. prasowe

x-kom kontynuuje współpracę z Michałem Sikorskim i mocnym uderzeniem rozpoczyna Black Month. Są produkty w świetnych cenach, jest zabawa angażująca wielu użytkowników, jest emocjonująca rywalizacja. Wielu poczuje smak zwycięstwa, inni – chęć rewanżu. Zatem ręce na myszki i klawiatury, bo – jak mówi bohater spotu – Jest o co walczyć!

Promocyjnych produktów na Black Month będą w x-komie setki. Ale będą też wyjątkowe okazje – prawdziwe trofea dla najlepszych, najszybszych i najbardziej spostrzegawczych zawodników. Michał Sikorski wie doskonale, że jest o co walczyć. Dlatego na swego mentora wybrał Zbigniewa Raubo – byłego mistrza Polski w boksie, a obecnie charyzmatycznego trenera. Dwa pokolenia, dwie szkoły życia i jeden cel. Czy ciężka praca przyniesie efekt? Czy uczeń przerośnie doświadczonego mistrza? Zobaczcie film poniżej.

– Jestem podekscytowany, że po raz kolejny mogę współpracować z firmą x-kom. Każda kampania to dla mnie nowe wyzwania i role, które z radością przyjmuję. Szczególnie cieszę się na możliwość współpracy z trenerem Zbigniewem Raubo, którego doświadczenie i charyzma są dla mnie ogromną inspiracją. Wierzę, że razem stworzyliśmy coś, co zachwyci naszych odbiorców – mówi Michał Sikorski, twarz kampanii Black Month x-kom.

Black Month w x-komie potrwa od 28 października do 29 listopada, z wielkim finałem na Black Friday. Każdego tygodnia promocji pojawią się nowe produkty, które będzie można kupić w znacznie obniżonych cenach.

Jednak to nie wszystko. Na tych z największym refleksem i determinacją czeka blisko 50 produktów za 1 zł. Trzeba tylko wywalczyć kod – kodów należy szukać na stronie sklepu x-kom.pl i w social mediach marki. Codziennie do zgarnięcia dwa produkty za złotówkę. Każdy kod zadziała tylko raz. Kto pierwszy, ten lepszy.