Michał Kwietniewski w nowej roli odpowiada za koordynację procesu ofertowania, zarządzanie zgodnością ze standardami i procedurami wewnętrznymi oraz wsparcie zarządu w strategicznych obszarach działalności firmy. Zarządza również największym działem firmy – corporate & consumer.
Michał Kwietniewski jest związany z Lighthouse od ponad 3 lat. Dotychczas pełnił funkcję unit directora odpowiedzialnego za obszar technologii. W tym czasie realizował projekty dla takich klientów jak T-Mobile, PIIT, HP, Cellnex, MTU, VeloBank, CPK, EMP, Vectra, CMR Surgical, Endava, 11 bit studios czy RIOT Games. Jako director of operations będzie raportował do Jarosława Bańdy, wiceprezesa Lighthouse.
Michał Kwietniewski ma ponad 20 lat doświadczenia w zakresie tworzenia strategii komunikacyjnych, zarządzania kryzysowego, komunikacji zmian i public relations. Pracował zarówno po stronie agencji, jak i klientów. Prowadził działania dla czołowych firm z sektorów technologicznego, finansowego i przemysłowego, m.in. UBS, HP, Amazon, PayPal, DHL czy Komisji Europejskiej. Projekty realizowane pod jego kierunkiem były wielokrotnie nagradzane, m.in. w konkursie Złote Spinacze.
Zanim dołączył do Lighthouse, pracował m.in. w PRIMUM PR i Clue PR, a także w organizacjach pozarządowych, takich jak Fundacja Batorego, Fundacja Schumana czy Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej.