Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona twórców w USA, Europie i Azji dołączają Michał Glapiński (jako chief strategy & growth officer/managing partner) oraz Edyta Kotowicz (jako executive creative director/managing partner). Glapiński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym CEO Foap, Mateuszem (Matt’em) Zybaczyńskim, który od 2018 roku przewodzi organizacji.
Foap od 2016 roku jest globalnym liderem w produkcji materiałów video oraz zdjęć opartych o tzw. UGC/CGC (user generated content/creators generated content). Dzięki budowanej przez lata społeczności kreatorów na całym świecie, stał się swoistym fenomenem pracującym w USA, Europie i Azji dla największych światowych marek, w tym Coca-Coli, Heinekena, Ubera, Master Card czy Nivea. Dodatkowo Foap jest wieloletnim partnerem biznesowym Mety oraz TikToka, będąc jednocześnie dynamicznie rozwijającym się dostawcą treści w programie Tik Tok Creative Exchange w Europie. W ostatnich miesiącach, ze względu na olbrzymie zainteresowanie materiałami UGC/CGC tworzonymi na platformy TikTok & Meta (tzw. „platform native content”), Foap został dołączony do listy globalnych agencji kreatywnych przez kilku międzynarodowych klientów, powodując skokowy rozwój organizacji.
– Z Mattem współpracuje już prawie 2 lata i jestem pod olbrzymim wrażeniem jak rewolucyjne rzeczy mogą dziać się w świecie opartym o tzw. „ekonomię twórców”. To jaką pozycję na globalnym rynku kreatywnym zajął Foap, zasługuje naprawdę na najwyższe słowa uznania. Nie mogłem przejść obok tak połączonych elementów i bardzo się cieszę, że Foap staje się teraz naszym wspólnym projektem! – komentuje Glapiński.
– Już w 2016 roku, gdy odpowiadałam w META za wprowadzenie formatu Instagram Stories na rynki CEE zobaczyliśmy,że wyniki tworzenia kreacjiztwórcami przerastają nasze najśmielsze oczekiwania tego, co możliwe jest w kreacji i jak przekłada się to na KPI biznesowe. W kolejnych latach współtworzyłam strategie i kreacje oparte na tych insightach dla coraz większej rzeszy kluczowych klientów w CEE, a potem także META w DACH. Foap wyrósł na fenomenie ekonomii twórców i dlatego jestem zachwycona mogąc uczestniczyć w jego globalnej ekspansji – dodaje Kotowicz.