Michał Czubiński jako head of digital innovation odpowiada za wdrażanie innowacji w projektach realizowanych przez agencję. Jego zespół stał się wewnętrznym hubem wiedzy i kompetencji z zakresu zastosowania nowych technologii w marketingu.
W firmie pracuje już prawie 10 lat, zdobywając doświadczenie i stopniowo awansując na coraz wyższe stanowiska. W ostatnich latach Michał Czubiński angażował się w wykorzystywanie nowych technologii na pokładzie agencji, co otworzyło mu drogę do awansu na head of digital innovation. Jego głównym zadaniem na nowym stanowisku będzie wsparcie agencji w rozwijaniu oferty w zakresie nowych technologii – od analityki, przez automatyzację, chatboty, WebAR i VR, po wykorzystanie możliwości sztucznej inteligencji i innych niestandardowych działań w digitalu.
Michał jest posiadaczem certyfikatu DIMAQ Professional, a także autorem SONAR-a – agencyjnego newslettera i treści na blogu agencji na temat technologii w marketingu oraz artykułów branżowych.
Swoją wiedzę poszerzał na studiach z zakresu Service Design na SWPS oraz Salesforce CRM i Marketing Automation na Akademii Leona Koźmińskiego.