Michał Bucholc obejmuje stanowisko chief creative & technology officer w agencji GONG. W nowej roli dotychczasowy creative director agencji będzie koncentrował się na łączeniu kompetencji kreatywnych i technologicznych zespołu agencji, oraz wykorzystaniu AI w kampaniach dla klientów i wewnątrz agencji.
Michał Bucholc pracuje w GONG od 2009 roku, przez ostatnie 11 lat leadując zespołowi kreatywnemu agencji. Pod jego kierownictwem GONG realizował jedne z najbardziej innowacyjnych projektów na rynku, wyróżnionych m.in. nagrodami Cannes Lions, Clio, Epica Awards, Golden Drum, KTR i Effie. Jest też bezpośrednio zaangażowany w tworzenie projektów z obszaru Sztucznej Inteligencji, a także autorskiego systemu PIRX AI, wspierającego pracę zespołów kreatywnych.
– W erze, w której branża jest świadkiem bezprecedensowych zmian, połączenie kreatywności i technologii nigdy nie było tak istotne. Dzięki niemu możemy tworzyć niespotykane wcześniej doświadczenia dla klientów. Cieszę się, że możemy jako agencja aktywnie uczestniczyć w tej rewolucji – powiedział Michał Bucholc, chief creative & technology officer GONG
– GONG jest dzisiaj agencją full service, w której tworzymy skuteczną komunikację, nie koncentrując się wyłącznie na wybranych kanałach dotarcia. Nasza historia i serce zawsze jednak były związane z technologią, bo bez niej współczesny marketing nie istnieje. Doświadczenie Michała, łączące kierowanie jednym z najlepszych zespołów kreatywnych na rynku z pasją do technologii i innowacji, w naturalny sposób predestynuje go do poprowadzenia nas jako agencji w nowy rozdział w rozwoju biznesu kreatywnego – dodał Bartek Gołębiowski, założyciel i partner zarządzający GONG.
Projekty, w które zaangażowany będzie nowy chief creative technology officer to przede wszystkim brand experience, automatyzacja procesów kreatywnych oraz wykorzystanie Sztucznej Inteligencji w komunikacji marketingowej. W swoich działaniach będzie współpracował z działem technologicznym agencji, prowadzonym przez Wojciecha Rymaszewskiego, technology directora, jak i działem kreatywnym agencji.