Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) na zlecenie firmy MHC Mobility (Mitsubishi HC Capital Group) przygotowała kampanię marketingową związaną z długoterminowym wynajmem samochodów. Jej celem jest dotarcie do nowego segmentu klientów firmy: małych i średnich przedsiębiorstw (SME) oraz jednoosobowych działalności gospodarczych (JDG).
Euvic Digital odpowiada kompleksowo za realizację kampanii, obejmującą kreację, planowanie i zakup mediów, a także stworzenie dedykowanych landing pages prezentujących ofertę modeli samochodów osobowych.
– Od lat współpracujemy z Euvic Digital. To partner, który rozumie naszą strategię i z pełnym zaangażowaniem odpowiada na nasze potrzeby i oczekiwania – podkreśla Sandra Szkwarek, marketing & product development director w MHC Mobility. – Kampania, którą obecnie realizujemy wspólnie z zespołem Euvic Digital, została zaprojektowana z myślą o skutecznym generowaniu jakościowych leadów sprzedażowych. Agencja nie tylko zaproponowała precyzyjnie dobrane kanały dotarcia, ale też trafnie sprofilowała grupy odbiorców i stworzyła wyraziste, angażujące kreacje. Jesteśmy przekonani, że dzięki tym działaniom znacząco wzrośnie zainteresowanie naszą usługą – dodaje.
MHC Mobility oferuje pełną gamę usług z zakresu finansowania i wynajmu pojazdów oraz optymalizacji floty. Zapewnia m.in. wynajem długo-, krótko- i średnioterminowy, a także sprzedaż pojazdów poleasingowych. W ofercie MHC Mobility znajdują się samochody osobowe i dostawcze. Firma jest częścią międzynarodowej grupy flotowej i odpowiada za zarządzanie ponad 150 000 pojazdów w całej Europie.
– Jesteśmy dumni, że MHC Mobility po raz kolejny zaufało naszej agencji przy realizacji tak istotnego projektu. Przygotowaliśmy kompleksową kampanię, łącząc kreatywny przekaz z efektywną strategią mediową, aby skutecznie dotrzeć do grupy docelowej i wesprzeć biznesowe cele Klienta – mówi Anastazja Małyska-Zalewska, account manager Euvic Digital.