Meta wprowadza Threads API i narzędzia, które usprawnią komunikację firm z konsumentami

fot. unsplash.com/@solomin_d

W tym tygodniu na Cannes Lions International Festival of Creativity Meta ogłosiła nowe produkty dla właścicieli biznesów. Mają pomóc w rozwoju, napędzaniu kreatywności oraz zwiększeniu zaangażowania na Threads. Nowości obejmują wprowadzenie API Threads i nowych narzędzi do komunikacji biznesowej w Messengerze.

Interfejs API Threads umożliwi firmom i twórcom łatwiejsze udostępnianie treści na szeroką skalę oraz zarządzanie swoją aktywnością. Narzędzie pozwoli użytkownikom w uwierzytelnianiu, publikacji postów i pobieraniu własnych treści. Firmy i twórcy będą mogli również ustawić swoje preferencje dotyczące odpowiedzi oraz ukrywać lub usuwać te niechciane. 

Niedawno Meta udostępniła również nową, przeglądarkową wersję Threads, której układ można dowolnie dopasowywać do własnych preferencji. Użytkownicy mogą przypinać kolumny i okna z ich ulubionymi kontami, zapisanymi postami i wyszukiwaniami, aby na bieżąco dostawać nowe interesujące treści.

Wraz z API Threads Meta uruchamia nowe narzędzia do komunikacji biznesowej na Messengerze. Po raz pierwszy wybrani reklamodawcy będą mogli za pomocą Ads Manager tworzyć i wysłać płatne wiadomości marketingowe do klientów, którzy wcześniej wyrazili na to zgodę.

W zeszłym miesiącu także Meta rozpoczęła wdrażanie ulepszonych funkcji sztucznej inteligencji do generowania reklam, w tym pełnego generowania obrazów i tekstu. Pierwsi użytkownicy, tacy jak Press Healthfoods, już zauważyli wzrost wydajności, z 33% redukcją CPA.