Meta wprowadza nowe narzędzia reklamowe pomagające w świątecznej sprzedaży

fot. unsplash.com/@solomin_d

Meta wprowadza nowe narzędzia i formaty reklamowe, które mają pomóc w realizacji kampanii szczególnie w okresie świątecznym. Reklamodawcy mogą teraz korzystać z nich w ramach kampanii zakupowych Advantage+ opartych na sztucznej inteligencji oraz wdrażać zróżnicowane kreacje reklamowe, dzięki czemu zwiększą efektywność kampanii i dotrą do szerszego grona odbiorców.

Nowe funkcje pozwalają reklamodawcom promować kody rabatowe i spersonalizowane zniżki, także w reklamach w Rolkach. Pomoże to zwiększyć konwersję i zaangażowanie użytkowników. Meta udostępnia również reklamy przypominające o wydarzeniach, premierach i wyprzedażach, w tym możliwości przekierowywania klientów do aplikacji mobilnych oraz przypominania o kończących się promocjach.

Firmy mogą również tworzyć reklamy z linkami do witryn – do poszczególnego obrazu lub wideo można dodać kilka odnośników do stron docelowych. Takie reklamy pojawiające się w Aktualnościach na Facebooku ułatwią użytkownikom przechodzenie do treści, które najbardziej ich interesują. 

Tej jesieni Meta testuje również nowe funkcje umożliwiające reklamodawcom dotarcie do osób, które wolą robić zakupy w sklepach stacjonarnych. Nowe opcje pozwolą m.in. na wyróżnienie najbliższej lokalizacji sklepu, ułatwiając potencjalnym klientom zaplanowanie swoich zakupów na miejscu. 

Aby pomóc przedsiębiorcom dotrzeć do turystów, którzy akurat są w ich regionie lub mieście, Meta wprowadza nowy sposób wyświetlania reklam osobom zainteresowanym daną lokalizacją. Na przykład, jeśli użytkownik planuje podróż na wakacje i angażuje się w konkretne treści na ten temat lub szuka atrakcji w konkretnym mieście, może zobaczyć reklamy lokalnych firm. 

Dodatkowe informacje na temat nowych funkcji można znaleźć pod tym linkiem