MessageFlow zastąpi platformę REDLINK na rynku usług marketingowych i transakcyjnych. Nowe narzędzie pozwala na integracje wszystkich kanałów komunikacji firmy z klientami – od e-maili, przez SMSy, powiadomienia Mobile Push, po komunikaty RCS. MessageFlow i REDLINK będą funkcjonować równolegle przez pewien czas, aby zagwarantować płynność zmian.
– Przekształcenie REDLINK w MessageFlow to ważny krok w rozwoju naszej firmy. Wykorzystaliśmy 15 lat doświadczenia we wspieraniu przedsiębiorstw w komunikacji i budowaniu zaangażowania oraz lojalności klientów do stworzenia narzędzia umożliwiającego jeszcze skuteczniejsze działania marketingowe. Co istotne, teraz nasze usługi są dostępne na poziomie globalnym – powiedział Tomasz Pakulski, CEO w MessageFlow.
Nowa platforma zapewnia integracje z istniejącymi narzędziami technologicznymi za pomocą jednego API, co upraszcza zarządzanie komunikacją w różnych kanałach. MessageFlow dostosowuje także swoje rozwiązania do specyfiki lokalnych rynków, zachowując przy tym najwyższe standardy bezpieczeństwa danych (GDPR i ISO). Nad skutecznością działań klientów czuwa ponad 300 globalnych konsultantów.
Z rozwiązań oferowanych przez MessageFlow korzystają największe światowe marki, m.in. takie jak: IKEA, Rossmann, American Express, DHL, Coca-Cola. Narzędzie jest dostępne w 40 krajach, a komunikacja z jego wykorzystaniem jest prowadzona nawet na 180 rynkach.
Przez pewien czas MessageFlow i REDLINK będą funkcjonować równolegle, zapewniając klientom ciągłość obecnych kampanii. Istniejące konta REDLINK zostaną przeniesione na nową platformę w późniejszym czasie.