W wyniku współpracy na użytkowników aplikacji szwedzkiej marki modowej czekają tysiące kodów do przetestowania przez miesiąc możliwości MEGOGO. Klubowicze Premium mogą liczyć na jeszcze więcej! Promocja trwa do 31 grudnia 2025 r. i jest ograniczona ilościowo. Warto się więc spieszyć!
H&M to szwedzka marka modowa założona w 1947 roku, oferująca w swoich sklepach stacjonarnych oraz online modę damską, męską i dziecięcą, a także produkty H&M HOME, H&M BEAUTY oraz H&M MOVE. Od wielu lat w ramach swojej aplikacji i programu lojalnościowego H&M buduje i angażuje swoją społeczność, która rośnie z roku na rok dzięki dodatkowym korzyściom i wcześniejszemu dostępowi do ekskluzywnych ofert dostępnych w ramach programu.
Co łączy Spotify, Citi Handlowy, Sellpy i… MEGOGO?
Usługi wszystkich wymienionych w śródtytule firm są dostępne w aplikacji H&M. Klubowicze H&M mogą liczyć na dodatkowe korzyści. Jedną z nich jest dostęp do usług MEGOGO. Platforma streamingowa, dzięki nawiązaniu partnerstwa z H&M, przeciera swoje szlaki w handlu detalicznym. Na horyzoncie kolejne współprace serwisu z innymi znanymi markami z sektora retail.
Jakie są założenia kampanii MEGOGO i H&M?
Dołączenie lub przynależność do programu lojalnościowego H&M daje Klubowiczom możliwość odebrania kodu pozwalającego na miesięczne przetestowanie usługi MEGOGO. Czeka on na nich w aplikacji H&M w odpowiedniej zakładce. To tylko jeden z elementów korzyści, które oferuje uczestnictwo w programie lojalnościowym szwedzkiej marki.
– Z przyjemnością proponujemy Klubowiczom H&M kolejną korzyść wynikającą z uczestnictwa w naszym programie lojalnościowym – przetestowanie usługi MEGOGO. Dzięki tej współpracy dodajemy w aplikacji H&M ofertę świetnie uzupełniającą pakiet korzyści tradycyjnie wychodzących poza te bezpośrednio związane z naszą ofertą produktową – mówi Katarzyna Skrzeczyńska, head of customer activation & marketing H&M Region East Europe.
– Cieszymy się z nawiązania współpracy z tak renomowaną marką, jak H&M. Liczymy, że aktywacja ta zarówno zwiększy zainteresowanie naszymi usługami, jak również odwiedzinami sklepów i aplikacji H&M. Szwedzka firma jest obok marek, takich jak m.in. Samsung, LG czy Sony PlayStation, kolejnym, dużym i znanym na świecie brandem, z którym nawiązaliśmy partnerstwo biznesowe – tłumaczy Artur Pacuła, CEO MEGOGO w Polsce.
Jak w 5 krokach skorzystać z promocji?
To proste:
- Przejdź do zakładki Moje Konto w aplikacji H&M
- Znajdź ofertę MEGOGO i skopiuj swój kod
- Wejdź na stronę megogo.pl lub użyj aplikacji MEGOGO (do pobrania w AppStore lub Google Play)
- Załóż konto na MEGOGO
- Wklej kod i kliknij Aktywuj
Nie pozostaje nic innego, jak cieszyć się darmową, miesięczną rozrywką z MEGOGO – dostępem do telewizji i biblioteki VOD.
Klubowicze Premium H&M mogą liczyć na jeszcze więcej korzyści i zyskać dostęp do 3-miesięcznej subskrypcji Pakietu Promocyjnego MEGOGO.
Oferta obowiązuje od 1 września do 31 grudnia 2025. Liczba darmowych kodów jest ograniczona. Warto się więc spieszyć!
Dlaczego warto korzystać z programów lojalnościowych? 7 na 10 Polaków nie może się mylić
Z badania Mando Connect, zrealizowanego we współpracy z YouGov o programach lojalnościowych w Europie „Understanding Loyalty in Europe 3.0”,wynika, że Polska znajduje się w czołówce pod względem lojalności konsumenckiej. Aż 70 proc. dorosłych Polaków należy do co najmniej jednego programu lojalnościowego, co jest wynikiem powyżej europejskiej średniej, który wynosi 64,3 proc.
Ponadto, według danych YouGov, co drugi Polak wydaje więcej u marek, których programami jest objęty, 49 proc. deklaruje większą lojalność wobec marek z programami, 46 proc. Polaków twierdzi, że uczestnictwo w programie sprawia, że są bardziej emocjonalnie związani z marką, a 43 proc. chętniej poleca takie marki swoim znajomym.
Więcej informacji na temat współpracy H&M i MEGOGO do znalezienia w kanałach korporacyjnych MEGOGO.