MEETUP 404: Future of Marketing – konferencja o przyszłości marketingu już 20 listopada w Warszawie!

20 listopada 2025 roku w Centrum Nowych Technologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz online odbędzie się kolejna edycja konferencji MEETUP 404, wydarzenia, które łączy liderów branży marketingowej, ekspertów oraz pasjonatów nowoczesnych technologii.

Tegoroczna edycja skupi się na kluczowych trendach, które kształtują współczesny marketing. W programie znajdą się tematy dotyczące sztucznej inteligencji, kreatywności, gamingu, a także nowych trendów technologicznych i zmieniających się oczekiwań konsumentów.

Wśród zaproszonych prelegentów i panelistów znajdą się przedstawiciele topowych marek i agencji, m.in.: Nikodem Witkowski (Meta), Alicja Wójcik-Gołębiowska (Ryanair), Justyna Dzikowska (Brand24), Arkadiusz Szulczyński czy Karolina Bąkowska (better gaming agency)

Konferencja jest skierowana do profesjonalistów i menedżerów marketingu – zarówno tych na początku kariery, jak i liderów odpowiedzialnych za strategie największych marek. To również świetna okazja dla studentów do poznania liderów branży i nawiązania cennych kontaktów.

Wydarzenie objęte jest patronatem honorowym IAB Polska oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. oraz posiada akredytację DIMAQ. Uczestnicy, którzy posiadają certyfikat DIMAQ, otrzymają 10 punktów recertyfikacyjnych.

Organizatorzy podkreślają, że MEETUP 404 to nie tylko prelekcje i panele dyskusyjne, ale także wyjątkowa okazja do wymiany doświadczeń oraz networkingu z liderami branży marketingowej.

Data i miejsce:
20 listopada 2025, godz. 15:00
Warszawa, CeNT UW (ul. Banacha 2c) oraz online

Bilety oraz pełna agenda dostępne są pod linkiem: evenea.pl/pl/wydarzenie/meetup404-future-of-marketing.

Partnerami są: WhitePress i Useme
Patroni medialni: AIoAI.pl, OOH Magazine, Focus On Business, e-biznes.pl oraz Gusto Café