Medicover ponownie stawia na agencję Płodni

Agencja kreatywnego marketingu Płodni zaprojektowała nowy key visual dla usługi Zdrowa Firma Medicover. To kompleksowe rozwiązanie dla firm, dzięki któremu mogą one zadbać o swoich pracowników w różnych aspektach – fizycznym, psychicznym i społecznym.

Za zadanie postawiliśmy sobie pokazanie w niebanalny oraz kreatywny sposób różnorodności i kompleksowości oferty klienta – mówi Natalia Strzelecka, senior graphic designer z agencji Płodni. – W dobie mnogości różnego rodzaju rozwiązań znalezienie tego odpowiedniego pakietu nie jest łatwe i może oznaczać godziny poszukiwań. Stąd zastosowanie idei wyszukiwarki i pokazanie jako pierwszego wyniku Medicover – jako tego, który odpowiada na wszystkie potrzeby. Takie ujęcie połączyliśmy z fokusem na pracownika, aby całość tworzyła przejrzysty przekaz. Elementy graficzne zostały przedstawione w lekki i nowoczesny sposób oraz uzupełnione o niebieski kolor brandu klienta – dodaje.

To kolejny projekt realizowany w tym roku przez Płodnych dla Grupy Medicover. Firmy współpracowały już ze sobą przy działaniach w ramach kampanii Medicover Sport „Moja firma za to płaci. A Twoja?”, do której agencja Płodni przygotowała key visual, była także odpowiedzialna za realizację sesji foto, produkcję contentu video i spotów do kampanii radiowej.

Zdecydowaliśmy się na realizację kolejnego projektu z agencją Płodni, bo ich zespół kreatywny od samego początku wykazywał się doskonałym zrozumieniem naszej marki oraz celów kampanii, co pozwoliło stworzyć wyjątkowy projekt, który trafnie oddaje wartości i charakter naszej firmy. Wybraliśmy ich pomysł ze względu na oryginalność, świeżość oraz umiejętność połączenia estetyki z jasnym przekazem, co idealnie wpisuje się w naszą strategię komunikacyjną – mówi Magdalena Szymańska, specjalista ds. marketingu internetowego z Medicover.

Strony nie ujawniają innych szczegółów nt. współpracy.