Your Family Entertainment AG (YFE), europejski dostawca wysokiej jakości, bezpiecznych treści dla dzieci i całych rodzin, powierzył warszawskiej agencji konsultingowej, MediaSpurs, wyłączną reprezentację na rynku polskim. Współpraca stanowi istotny krok w kierunku dalszej ekspansji YFE w Europie Środkowo-Wschodniej.
W ramach umowy MediaSpurs będzie odpowiedzialna za działania YFE w Polsce w dwóch kluczowych obszarach: dystrybucji kanałów telewizyjnych z oferty YFE oraz licencjonowania bogatej biblioteki treści nadawcom i platformom streamingowym.
Partnerstwo obejmuje reprezentację trzech kanałów tematycznych YFE:
- Fix&Foxi TV – płatny kanał oparty na kultowych postaciach Fix&Foxi, oferujący bogaty wybór animacji i treści edukacyjnych dla dzieci i całych rodzin.
- RiC.today – kanał edukacyjny stworzony z myślą o nauce języka angielskiego przez dzieci i młodzież w angażujący i przystępny sposób.
- RiC TV – familijny kanał FTA z wartościowymi, bezpiecznymi treściami dla dzieci, obecny już na kilku europejskich rynkach.
– Polska jest dla nas kluczowym rynkiem w kontekście dalszego rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej – powiedział Armin Schnell, executive vice president acquisition & sales w Your Family Entertainment AG. – Cieszymy się, że możemy współpracować z MediaSpurs – ich doskonała znajomość rynku oraz lokalne relacje w branży pomogą nam dotrzeć z naszymi markami i treściami do większej liczby rodzin w Polsce – dodał.
YFE, z siedzibą w Monachium, dystrybuuje swoje treści i kanały w ponad 100 krajach. W obliczu rosnącego zapotrzebowania na wartościowe, edukacyjne i bezpieczne programy dziecięce, Polska jawi się jako naturalne przedłużenie wartości i portfolio YFE.
MediaSpurs będzie przedstwicielem YFE w Polsce, odpowiadając za wszystkie działania handlowe związane z dystrybucją kanałów i licencjonowaniem treści. Agencja posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży treści, uruchamianiu kanałów oraz rozwijaniu strategii na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
– Cieszymy się, że możemy wspierać rozwój YFE w Polsce i zaoferować ich ofertę kanałów i treści familijnych nowym partnerom – powiedział Łukasz Wysocki, managing director w MediaSpurs. –Programy YFE to dokładnie to, czego dziś szukają platformy: bezpieczne, sprawdzone i angażujące treści, które rodziny mogą wspólnie oglądać – dodał.
Partnerstwo zostało ogłoszone w momencie, gdy wielu polskich operatorów i nabywców treści aktywnie poszukuje uznanych marek międzynarodowych z jasno zdefiniowaną linią redakcyjną i naciskiem na jakość. YFE i MediaSpurs wspólnie odpowiadają na to zapotrzebowanie, budując trwałe relacje w dynamicznie rozwijającym się krajobrazie medialnym.