Agencja mediowa Mediaplus (Group One) rozpoczyna współpracę z Grupą Energetyczną E.ON. To wynik wygranego ogólnoeuropejskiego przetargu przez grupę Mediaplus International na obsługę budżetu mediowego dostawcy energii elektrycznej na 10 rynkach.
Współpraca obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów w 10 krajach: Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Chorwacja, Holandia, Polska, Rumunia, Szwecja, Czechy i Węgry. Za obsługę Grupy Energetycznej E.ON na polskim rynku odpowiedzialny będzie zespół Mediaplus Warsaw (Group One).
– Cały zespół, który brał udział w przetargu pod przewodnictwem CEO Mediaplus, Matthiasa Brülla wykonał świetną pracę na wszystkich poziomach i to w bardzo silnym otoczeniu konkurencyjnym. Byliśmy pod szczególnym wrażeniem, jak wszystkie zaangażowane w ten proces agencje Mediaplus bardzo szybko zrozumiały specyfikę i wyzwania rynku energetycznego. Dlatego bardzo dziękujemy wszystkim zespołom za ich doskonałą pracę. Jesteśmy absolutnie pewni, że z Mediaplus i naszą nową agencją kreatywną jesteśmy idealnie przygotowani do transformacji marki E.ON, która nas czeka. Chcielibyśmy również podziękować naszej obecnej agencji, Starcom, za pełną zaufania współpracę w ciągu ostatniego roku – mówi Julian Lennertz, chief rransformation and commercial planning officer w E.ON SE.
– Bardzo się cieszymy na współpracę z E.ON. To międzynarodowy projekt, którego celem jest budowanie przewagi konkurencyjnej klienta na bardzo dynamicznie zmieniającym się i ewoluującym rynku. To duże strategiczne wyzwanie dla całego zespołu Mediaplus i naszego teamu Mediaplus Warsaw działającego na polskim rynku. Nie możemy się doczekać, kiedy będziemy mogli już wnieść swój wkład w rozwój E.ON – mówi Bartłomiej Kamiński, managing director Mediaplus Warsaw
Współpraca Mediaplus z Grupą Energetyczną E.ON rozpocznie się z początkiem 2024 roku.