Mediaplus wygrał przetarg na obsługę mediową marki Bosch

fot. mat. prasowe

Agencja mediowa Mediaplus (Group One) rozpoczyna współpracę z marką Bosch w zakresie strategii, planowania i zakupu wszystkich mediów. To wynik wygranego międzynarodowego przetargu przez grupę Mediaplus International na obsługę budżetu na 38 światowych rynkach.

Niezależna grupa agencji Mediaplus będzie odpowiedzialna za strategię mediową, planowanie oraz zakup mediów dla dziesięciu różnych jednostek biznesowych Bosch obejmujących takie segmenty jak: Power Tools, Home Comfort, Mobility Aftermarket, eBike, Smart Home, Corporate, Rexroth, ITK Engineering, Energy and Building Solutions. Współpraca obejmuje 38 krajów w Europie, Azji, Afryce oraz Australię i Nową Zelandię. Na rynku polskim za rozwój biznesu klienta będzie odpowiedzialny Mediaplus Warsaw, który należy do największej polskiej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej Group One.

Nasza globalna pozycja w różnych branżach i na różnych rynkach wymaga wysokiego poziomu lokalnej wiedzy mediowej oraz scentralizowanego zarządzania. Strategia mediowa Mediaplus oparta na KPI i analizie danych odgrywa kluczową rolę we wspieraniu celów marketingowych naszych jednostek biznesowych oraz w dalszym zwiększaniu naszej efektywności – mówi Tim Dworak, senior corporate marketing communications & campaign manager w Bosch

Działania mediowe dla Bosch na lokalnych rynkach będą koordynowane przez 15-osobowy Central Hub Mediaplus International w Kolonii, którego zadaniem jest łączenie potrzeb dziesięciu różnych jednostek z ich specyficznymi grupami docelowymi.

Opracowanie strategii mediowej dla 38 krajów i dziesięciu zupełnie różnych jednostek biznesowych było wyzwaniem, ale też ogromną szansą. Cieszymy się na wspólne pisanie historii sukcesu razem z Bosch i jesteśmy niezwykle dumni, że jako grupa niezależnych agencji przekonaliśmy zespół Klienta do wyboru nas, jako partnera. Oferujemy te same usługi, co największe międzynarodowe sieci, ale dodatkowo wyróżniamy się elastycznością, kreatywną swobodą oraz indywidualnym podejściem do klienta – mówi Bartłomiej Kamiński, head od Mediaplus International w Group One

Bosch to kolejny międzynarodowy klient wygrany w drodze globalnego przetargu przez Mediaplus International, a zarządzany na polskim rynku przez niezależną agencję Mediaplus Warsaw należącą do Group One. Wśród takich klientów są m.in. E.ON oraz C&A.